TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 juli 2019

Mooie en rustig gelegen kamer! Hygiënische kamer en vriendelijk personeel! Wel druk bij het ontbijt! (+/- 10.45u) Hou daar rekening mee, wordt ook aangegeven in het hotel.
Goeie locatie als je een dagje arena hebt gepland!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Beste naninekroeske,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven zodat wij de nodige informatie verstrekt krijgen om onze service te verbeteren.
Wij zijn verblijd en verheugd om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 3 juli 2019

Goed hotel met prima ontbijt, als je op tijd moet vliegen vanaf Schiphol. prima gratis Shuttle service naar Schiphol. Goed en vriendelijk personeel dat een prima service verleent. Hotel is dicht bij trein.

Datum van verblijf: juni 2019
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Beste Safari64195377516,

Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft vrijgemaakt om deze feedback te geven. Is het mogelijk dat deze review voor Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol bedoeld is? Wij, hebben namelijk geen shuttle service naar Schiphol.

Wij hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 juni 2019

Vriendelijk behulpzaam peroneel en propere kamers, het hotel is gelegen vlakbij het winkelcentrum. Geen last van geluid, alles rustig. Ontbijt was in orde. Ik raad dit hotel zeker aan. We hebben van onze vakantie genoten. We misten alleen een terrasje aan onze kamer. Hier gaan we zeker en vast nog komen. +++

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Beste Daydream49028343576,

Beoordeeld op 18 juni 2019

Fijn, schoon en net hotel. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt, voldoende keus. Uitstekende locatie als je een concert of evenement in de ArenA, Ziggodome of AFAS Live bezoekt. Geen geluidsoverlast ervaren, fijne kamers met goede bedden.

Beste Linda V,

Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

Het is een prima hotel. De kamer is mooi en schoon. Helaas komen dagelijks treinen langs en zijn die goed te horen op de kamer. Het ontbijt is goed, alleen niet heel uitgebreid. Verder is de ontbijtzaal echt te klein voor het hotel en is er dus geen zitplek. Al met al een goed hotel!

Datum van verblijf: juni 2019
Nienkev257, Guest Relations Manager van Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Beste BassieD,

Wat vervelend om te vernemen dat uw verblijf bij ons niet geheel naar wens is verlopen. Wij zijn momenteel bezig om meer zitplaatsen bij het ontbijt te creëren, onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.