TripAdvisor
Zoeken
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met art'otel
Monica R, FrontOffice team van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beoordeeld op 4 juni 2019

Een zeer prettig hotel om te verblijven niet in het minst vanwege de vriendelijke ontvangst die zowel in het Engels als in het Nederlands plaatsvindt. Dit laatste kom je in Amsterdam niet (meer) vaak tegen. Aandacht voor de klant. Prachtige kamers! Zeer stil. Wij hadden een kamer naast de lift en hebben daar niets, maar dan ook niets van gemerkt! Bij klachten wordt er meteen gehandeld. Fijne bar om een drankje te doen. Enige minpunt voor ons was de verlichting. Nogal mysterieus en daarmee ook soms verwarrend (bijvoorbeeld in de centrale toiletten). Met auto lastig bereikbaar maar is wel mogelijk om bagage af te geven. Kortom: prima verblijf. Kom er graag terug!

Datum van verblijf: mei 2019
Adrianna B, Guest Relations Manager van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Dear Jolanda K,

Thank you for your review! We are delighted you’ve enjoyed your stay with us so much.
We cannot wait to welcome you in art’otel Amsterdam on another occasion in the future!

Adrianna,
Guest relations artist

Beoordeeld op 25 maart 2019

De prijs van de kamer staat in geen enkele verhouding tot de klantvriendelijkheid en extra luxe die wordt geboden . Het hotel is een prima doornsee hotel met een goed ontbijt, maar de kamers en de service rechtvraardigen niet de prijs die wordt gevraafd.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met art'otel
Adrianna B, Guest Relations Manager van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2019

Dear Guest,

Thank you for your time reviewing art'otel Amsterdam. We are sorry for the dissatisfaction during your stay. We take on board constructive feedback so we can keep improving as a team and our services.

We hope for another opportunity to exceed your expectations!
Adrianna

Beoordeeld op 18 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in het art'otel. Het hotel heeft een goede ligging, bijzondere uitstraling, moderne en comfortabele kamers met heerlijke bedden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt dat van de kaart voor ons klaargemaakt werd, maakte ons verblijf helemaal af.

Datum van verblijf: maart 2019
Adrianna B, Guest Relations Manager van Art'otel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Dear Joske,

Thank you very much for your lovely review. We are so glad you've had an enjoyable stay with us at art'otel Amsterdam! You can be sure I will pass on your positive feedback onto the team.

Hopefully we can welcome you on another occasion!

Adrianna

Beoordeeld op 2 maart 2019