Vandaag geopend: 10:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fantastische ervaring

Heerlijke en makkelijk manoeuvreerbare sloep! Snel en eenvoudig ter plaatse geregeld! Super dag ... meer lezen

gisteren beoordeeld
Wilko t
Varen in Haarlem in Corona tijd.

We werden zeer vriendelijk geholpen door een enthousiaste jonge jongen. De sloep was schoon en ... meer lezen

2 dagen geleden beoordeeld
nancy v
Haarlem, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 418 beoordelingen

Beoordeeld op 25 januari 2020

Vriendelijke ontvangst. Boot werd vaarklaar gemaakt en we werden geholpen met het opstarten (code telefoon). We hebben twee uur gevaren met familie en hebben enorm genoten.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2019

Top bootjes om mee te varen, voor jong en oud. Makkelijke bediening en je krijgt van de zeer vriendelijke medewerkers een kaartje mee met de regels. Neem zelf drankjes en eten mee en maak er een leuke dag van!

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Wij (9 personen) hadden een fantastische middag op de sloep.Vriendelijke personeel,goed vaaradvies echt een aanrader.Met zoveel mensen op een boot ook heel betaalbaar.

Beoordeeld op 10 september 2019

Goede service! We mochten zonder probleem de afspraak op korte termijn verzetten omdat de weersvoorspellingen niet goed waren. Toen we eenmaal gingen varen was er ter plaatse een medewerker die ons hielp, dat was heel prettig. We gaan zeker nog een keer met Sloepdelen in zee.

Beoordeeld op 10 september 2019

Erg prettige voorverhuur. Vriendelijk personeel. Denkt goed mee. Bij vastgelopen schroef boot snel vervangen. Aanrader. Alleen niet te populair worden i.v.m. Beschikbaarheid.