“heerlijk gegeten......”

Geclassificeerd als nr. 1.705 van 4.436 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Rivierenbuurt
18 maart 2020 beoordeeld

Zeer grote zaak ,zeer veel keuze aan eten en zeer goede kwaliteit we hebben heellijk gegeten Zeer vriendelijk personeel 1min puntje waren de wc's kapotte handdroger geen papier om je handen te droger( was op gevraagd aan personeel ) maar we hebben een zeer fijne avond gehad en komen zeker terug (we hebben geboekt via groupon en dan is het nog maar 25 euro voor 3 uur )

Datum van bezoek: maart 2020

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorheen was Vandaag mnn favoriete restaurant. Na mijn meest recente bezek is dat zeker veranderd. Het was een woensdag avond maar best druk, prima. Maar alles was zo goed als op. Als je dan netjes aan het personeel vraagt of ze nog wat hebben wordt je van de een naar de ander gestuurd en niemand die helpt of vriendelijk is. Gastvrijheid ontbreekt absoluut. De toiletten waren smerig, en overal was het wc papier op. Zelfs het papieren handdoekjes waren op. Het was echt belachelijk. We zijn dan ook vroegtijdig naar huis gegaan met ook nog flinke buikpijn. Voor mij hoeft restaurant vandaag nooit meer. Iets wat voor mij traditie was is compleet verpest. Zonde.

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van buitenaf ga je niet zeggen wat een grote tent. Eigenlijk is het voor een vaste prijs een bepaalde tijdsduur onbeperkt eten en drinken. Drinken gaat via postmix en sommige drankje uit fles. Wijn en bier centraal geregeld. De keuken is groots opgezet, veel verse producten. Vindt wel dat de afzuiging bij het vlees wat zacht staat, je kleding kan er na stnken. Carpaccio wordt wel flinterdun en zielig aangesneden, sushi bar is ruim voldoende met ook sashimi, voor de Kids is er zat te eten, toetjesbar is groot. Kindertuin met ballenbak stelt weinig voor, kids krijgen vooraf twee muntjes die verdwijnen in automaten die half leeg zijn of niet functioneren, ballenbak vindt ik niet fris zo ook het meubilair, is al veeel gebruikt en verdiend nieuw. Personeel is te snel met afhalen van lege bordjes en praat straattaal waar klanten bij zijn (No go), je wordt netjes naar je tafel gebracht en als je voor het eerst ben zoek je het maar uit. Personeel is beneden pijl, eten is goed, kinderdeel om te spelen erg matig, prijs kwaliteit in totaal matig, ken betere restaurant die dit concept aanbieden die veel beter zijn, dit is er weer uit vele.

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen lange rijen, niet lang wachten op je wokmaaltijd en geen mensen voor je voeten. Ja het was vrijdagavond en druk, maar zo voelde het niet. Lekker gegeten en gekletst. Fijn assortiment, ook qua drinken.
Ja ik kom zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: januari 2020
22 december 2019 beoordeeld

Ik heb er heel wat van verwacht. Het begint al als je er naar toe loopt. Smerige ramen...kan echt niet!! Ik ben zelf vegetarier dus ik verwachte dat er genoeg keuze zou zijn.
De salade was echt hartstikke vies en niet vers. Smaakte alsof het in de koeling heeft gestaan zonder afdekking. Het enige wat oke was,volgens mijn vriendjn was het wokgedeelte. Bijna vergeten, de vrouw in middelbare leeftijd blonde bob, was erg controlerend, nors. Cursus hospitality misschien? Misschien was dit de eigenaresse? Triest...

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Vandaag bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Vandaag geweest? Deel je ervaringen!