“Heerlijk eten en vriendelijke mensen”
Beoordeling van La Vaca

Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
18 maart 2020 beoordeeld

Het eten is altijd super hier. De bediening en eigenaar zorgen dat het je aan niets ontbreekt. En de prijs is ook gunstig, zeker voor hartje Amsterdam een echte aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

29 december 2018 beoordeeld

Op het gezellige Thorbeckeplein hier gegeten. We bestelden alle drie een kleine ossenhaas. Het voordeel van dit restaurant is dat je kan kiezen uit 3 grootte van stukken vlees én van drankjes. Het vlees was zeer smakelijk en werd al spetterend op een heel heet bord (met koel onderbord) geserveerd. Bij dit gerecht moet je de eventuele patat en salade zelf bestellen, wat duidelijk werd aangegeven. Zoals gezegd kan je ook een kleine, middel of grote frisdrank bestellen. Ideaal vonden wij. De bediening is aardig en het restaurant ziet er netjes uit. Wij zaten aan een tafel met vaste bank wat wel heel krap was....nou zijn wij wel gezet maar dikke mensen kunnen hier echt niet tussen.

Datum van bezoek: december 2018
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hier met een grote groep gegeten. De schotels waren lekker maar eenvoudig. Als je een ossenhaas etc. besteld wordt deze geserveerd zonder frietjes en sla of groente. Dat maakt het persoonlijk qua prijs-kwaliteit duurder.

Datum van bezoek: april 2018
25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten! Vlotte service en enorm vriendelijke bediening. Kwaliteit/prijs is top. Een aanrader.

Datum van bezoek: december 2017
19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten en een fijne vriendelijke bediening. Restaurant ziet er gezellig uit en is goed bezet. Leuk om een daagje Amsterdam af te sluiten!

Datum van bezoek: december 2016

Reizigers die La Vaca bekeken, bekeken ook

In La Vaca geweest? Deel je ervaringen!