“Lorenzo is top”

Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Amsterdam-Noord
27 september 2020 beoordeeld

Wij zijn Lorenzo al in Loui Loui tegen gekomen en nu bij Pllek! Je voelt je welkom en ook zeker een gezellig welkom! Dankje wel!!! Tot de volgende keer :)!

Datum van bezoek: september 2020

18 augustus 2020 beoordeeld

Extreem duur voor wat je krijgt. Een lunch salade voor 13 euro waar werkelijk niks bijzonders aan is (veel uit een potje, niet vers). En niet genoeg om vol te zijn. En een extra karafje water voor 1,50 euro. Hoog hipster gehalte en weinig kwaliteit. Voor 3 personen voor lunch bijna 60!!! Euro kwijt. Voelde ons echt opgelicht.

Datum van bezoek: augustus 2020
Sjoepske, Owner van Pllek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

Beste,

Bedankt voor de rating & review.
Jammer dat het niet volgens verwachting is verlopen. Wij nemen de feedback mee om de service en kwaliteit goed te houden.

17 augustus 2020 beoordeeld

Leuke mensen leuke plek
Lekker eten aan het strand ,was heerlijk weer
Je kan er makkelijk parkeren
Goedeprijs
Grappige wc’s

Beste Ida,

Bedankt voor de mooie rating & review.
Goed om te horen dat jullie een mooie ervaring hebben gehad bij ons.

Tot de volgende keer!

9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In principe een goede ambiance, maar 1,5 meter regel kennen ze daar niet. Hele groepen die bij elkaar komen om te feesten, erg jammer. Drinken was betaalbaar en het eten was oke. Enige punt is wel dat er een equal vlag hangt, leuk voor het idee, maar je word niet zo behandeld door de beveiligers. De mannen die rond lopen hebben het hier niet zo op, jammer dat zij zich niet kunnen aanpassen naar de menigte die op deze zaak afkomen. Voor de rest is bediening wel heel vriendelijk en bestellingen worden snel geleverd. Al met al een leuke plek maar sfeer is behoorlijk verpest.

Beste Stef,
Bedankt voor de rating & feedback.

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgaande op de recensies en de veelbelovende locatie had ik veel meer verwacht van Pllek. Wel verrassend, bediening matig (lees traag), kaart matig.

Datum van bezoek: juli 2020

Beste,
Bedankt voor de rating & review.

Team Pllek

Reizigers die Pllek bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Pllek geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.