“beste thai van Amsterdam!”
Beoordeling van Warie's Thai Food

Warie's Thai Food
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 680 van 4.449 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Thais
Dineropties: Diner, Bezorgen, Afhalen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Thais eethuis met zeer goed eten. 7 tafeltjes en zomers nog minimaal 4 grotere tafels buiten. Bezorging mogelijk.
4 weken geleden beoordeeld

Als je op zoek bent naar de lekkerste pad - thai, dan zit je hier goed. Nergens zo lekker en veel eten gekregen voor een goede prijs.

Datum van bezoek: februari 2020

15 mei 2020 beoordeeld

Ik bestel hier af en toe maar het is gewoon te lekker. De soep is ook echt goddelijk! En ze zijn snel

Datum van bezoek: mei 2020
15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb verschillende Thaise restaurants geprobeerd/gegeten, maar deze overtreft alles! Twee dames in de keuken die met liefde koken. Alles wordt vers voorbereid, alhoewel het lang wachten was voor het eten was het echt waard! Grote porties om samen te delen, lekker smullen!

Datum van bezoek: maart 2019
19 oktober 2018 beoordeeld

Ideaal voor een afhaalmaaltijd. In het restaurant is het niet heel gezellig vanwege de rook uit de keuken. Je krijgt hier veel saus, ze maken ieder gerecht apart klaar. Ze weten hier wat glutenvrij is.

Datum van bezoek: juli 2018
16 juni 2016 beoordeeld

Het is er klein en prima om wat gerechten af te halen. De viskoekjs zijn klein maar lekker. De vriendelijkheid van het personeel was helaas ver te zoeken. Een beetje effen af!! Er zijn ook wat tafeltjes zodat je ook daar kunt eten. Ik vond de zaak er een beetje smoezelig uitzien. Er is ook een mogelijkheid buitenten eten.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Warie's Thai Food bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Warie's Thai Food geweest? Deel je ervaringen!