Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

was mooi en het ontbijt was verukkelijk! had een kamer met 2 bedden en was goed genoeg voor 2 nachten. Hadden als eerst heel slechte kamer, toen werden we naar een andere kamer gewezen! Bedankt voor deze fijne hotel ervaring!!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Xo-Hotels, General Manager van XO Hotels Park West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Beste Savas81,

Graag gedaan, we doen het met liefde. Hopelijk ben je nog een keer in de gelegenheid om terug te komen. Tot dan.

Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

Hotel is goed, ontbijt was ook goed.
Jammer dat als je met een grote groep (8 pers) bent en met elkaar wilt ontbijten er een opgeblazen medewerker is die dat dan niet begrijpt. Gast is koning is mij geleerd maar dit begreep deze medewerker niet.
Zo jammer, zelf beetje kansloos.
Tevens jammer dat diezelfde medewerker in vuile bedrijfskleding rond liep, met van die vieze zwarte handschoenen.
XO hotel hier ligt nog een uitdaging.

Datum van verblijf: maart 2019
Xo-Hotels, General Manager van XO Hotels Park West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Beste Charlieebbink,

Dank je wel voor je review, maar ik begrijp niet helemaal je verhaal en wat er nu precies gebeurd is. Jullie wilden met zijn 8e samen eten? Dat kan toch gewoon. U schrijft niet wat er dan gebeurd of gezegd is, dus wat was het kansloze aan dit gebeuren? Ik kan helaas hier niet een goed antwoord op geven, maar jammer dat u het niet tijdens uw verblijf gemeld heeft. Ik weet zeker dat het dan opgelost had kunnen worden.

De handschoenen zijn juist vanwege de HACCP regels, die van ons eisen dat we niet met blote handen voedsel aanraken. Misschien was hij hier net mee bezig toen "het incident" plaatsvond. Nogmaals, ik heb helaas niet genoeg informatie om er correct op te reageren.
De kleding echter, daar zal ik op letten, want die hoort netjes te zijn.

Ik had graag gelezen waar de titel van uw review op gebaseerd is. Altijd leuk een wijn feest, maar dat was vast niet bij ons omdat wij geen alcohol serveren.

Maar over het algemeen, was u kamer denk ik in orde (ik denk dit vanwege uw 3) dus daar ben ik blij om.
Elke dag is een uitdaging als je met mensen werkt, dat maakt het werken in een hotel ook zo leuk, maar niet altijd is de gast koning, soms doet de gast of hij een koning is, dan zijn wij keizer. Gelukkig komt dat zelden voor.

Beoordeeld op 10 maart 2019

Goede comfort kamer! Let wel op dat het hotel alcoholvrij is en buiten het centrum. Met tram 19 die praktisch voor de deur stopt, kan je gemakkelijk naar centrum. Achter de hoek is er wel een pizza restaurant en een Lidl. Goed ontbijt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Kamertip: Comfortkamers zijn heel goed!
Datum van verblijf: maart 2019
Xo-Hotels, General Manager van XO Hotels Park West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Beste Ingev1999,

Dank je wel voor je feedback. Hoewel u ons hele goede feedback gegeven heeft en ik de indruk krijg dat u een goed verblijf gehad heeft, is uw cijfer middelmatig. Helaas lees ik niet waar de 3 dan op gebaseerd is.

Mocht dit zijn vanwege uw opmerking over de alcohol en onze ligging, dan wil ik een toekomstige gast graag verwijzen naar onze website of als u op een andere site boekt, naar de informatie over ons hotel daar.
Beide punten worden daar beschreven. Als u het van te voren weet, voorkomt dit teleurstellingen.

Beoordeeld op 23 januari 2019

Wij hadden de standaardkamer voor één nachtje geboekt voor een stedentrip.
Onder het hotel is een afgesloten parkeerplaats waar je voor €15,- per dag je auto gemakkelijk kwijt kan, deze heb je in de stad tenslotte niet nodig!

De kamer was keurig schoon, had een lekker bed, tv, minibar, heerlijke ruime douche met vloerverwarming en een Nespresso machine op de kamer. Niets op aan te merken!
Het ontbijt was erg uitgebreid en goed gevuld, zelfs tegen het eind(daar kunnen veel hotels iets van leren)

Voor de deur stap je op lijn 19 die je midden op het Leidseplein afzet, 1-, 2-, 3- > dagen kaartjes zijn in de "snoepautomaat" naast de receptie te koop hiermee kan je de hele stad door reizen zonder steeds losse kaartjes te moeten kopen.

Wij komen hier(of in één van de andere XO hotels) zeker terug voor ons volgende Amsterdam tripje.

Kamertip: Standaard kamer is klein maar prima voor een stedentrip.
Datum van verblijf: januari 2019
Xo-Hotels, General Manager van XO Hotels Park West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2019

Dank u wel voor de complimenten over zowel de kamer als het ontbijt. Fijn om te horen.

Ik heb 1 kleine correctie wat betreft de minibar, voor toekomstige gasten die dit misschien lezen en vanwege een minibar willen boeken...het is een mini koelkast.

Wij en onze collega hotels zijn blij als we u weer mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Super schoon en mooi hotel, met een zeer uitgebreid ontbijt voor de prijs die ze vragen. Het hotel ligt op een 20 minuten afstand via tram naar het centrum, maar dit zie je duidelijk terug in de prijs die ze vragen. Zeer vriendelijk personeel en heel mooie kamers. Super!

Datum van verblijf: december 2018
Xo-Hotels, General Manager van XO Hotels Park West, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Beste Sjurdy,

Dank je wel voor je mooie review en fijn te lezen dat je het naar je zin gehad hebt bij ons. Graag tot een volgende keer.