“👍🏻”

Keukens: Nederlands
Wijk: Museumkwartier
Wijk: Museumkwartier
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zonnige plaats met vriendelijk personeel maar wel veel verwende kinderen, maarja er zijn weinig kinderen in O-Z die Spartaans worden opgevoed. De pannenkoeken zijn top!

Datum van bezoek: maart 2020

19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras minder in het Vondelpark. Zelfbediening is geen probleem, redelijk standaard qua gerechten maar goed te lezen dat er meerdere vega opties zijn. Samen met de fijne sapjes van schulp vermaken we ons opperbest. Even toiletteren is een probleem zonder kleingeld, dus we gaan snel door.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit selfservice restaurant is relatief duur voor wat je krijgt. Speeltuin is niet bijzonder. De locatie is natuurlijk wel prachtig.

Datum van bezoek: april 2019
19 oktober 2018 beoordeeld

Was hier speciaal voor de glutenvrije poffertjes (gluten free poffertjes) naartoe gegaan. De poffertjes smaken net als echte poffertjes.

Datum van bezoek: september 2018
6 augustus 2018 beoordeeld

De speeltuin welke erbij ligt is oud en vervallen. verschillende speeltoestellen zijn kapot, of slecht onderhouden. We hebben hier niks gegeten, omdat wat we langs zagen komen er niet echt lekker uitzag.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Groot Melkhuis in Vondelpark bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Groot Melkhuis in Vondelpark geweest? Deel je ervaringen!