Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Ik slaap hier regelmatig meerdere nachten. Omdat ik maar eens in de 3 maanden een beoordeling kan schrijven voeg ik nu 2 verblijven samen. De ene 3 weken geleden, 4 nachten. De andere, 2 nachten deze week met Pasen. En beide verblijven zijn een wereld van verschil. Er is geen constante. T hotel is onderbezet. Daardoor heb ik weken geleden een onaangenaam verblijf en is t personeel merkbaar kortaf. Met Pasen daarentegen zat t hotel blijkbaar wel vol maar zijn alle gasten buiten de deur waardoor er veel rust is, geen overlast en persoonlijke aandacht en tevens vrolijk en vriendelijk personeel wat een omeletje zalm met alle plezier voor me klaar maakt. Ik had deze keer ook een deluxe kamer wat voor mij de nachtrust wel ten goede komt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 februari 2019

Pas voor het eerst in dit hotel overnacht en het is een net en schoon hotel met vriendelijk personeel. Mijn kamer had 2 eenpersoons bedden, in principe geen probleem. Matras lag lekker en was blij dat er een normaal dekbed op lag. Enig minpuntje zou zijn dat het bed voor een draaikont als ik eigenlijk te smal is. Had continu het gevoel uit bed te vallen. Kamer was verder schoon en netjes! Het ontbijtbuffet zag er prima uit en was voldoende, op verzoek werd er ook een (spiegel)ei gebakken in het restaurant.
Ik kom hier zeker nog eens terug!

Kamertip: Iets bredere eenpersoons bedden zou al een wereld van verschil zijn voor draaiers zoals ik.
Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 september 2018

gegeten met een vriend van mij bij dit hotel! Gezellige jongen bij de bar ! Heeft alles onder controle en zorgt dat niemand te kort komt. Bar en receptie werken goed met elkaar en kunnen elkaar helpen waar het nodig is.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 8 september 2018

Met mijn date hier afgesproken om gezellig wat te drinken, tot onze verbazing konden wij hier ook dineren en hebben wij dat gedaan. De vriendelijke jonge man die de leiding had in het restaurant heeft ons zeer goed geholpen tevens ook heerlijk gegeten.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 juni 2018

Zoals alle Bastion hotels eigenlijk. Goed. Niet dat het erg bijzonder is. Of zeer luxe. Maar wanneer je een hotel gebruikt voor een zakelijke overnachting of als uitvalsbasis tijdens een stedetrip.. Prima. Hotels liggen meestal niet echt in een centrum. Dus een OV kaart is wel handig

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken