Beoordeeld op 18 augustus 2019

Kamer is ok maar de badkamer is veel te klein, kon amper op wc. Personeel is vriendelijk, ontbijt is ook goed. Tamelijk ver van de metro, vlak langs de toegangsweg tot ring en autostrade, veel lawaai auto's.

Kamertip: Badkamer veel te klein
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

Goeie ligging, dichtbij metro. Gratis parking.
Mooie verzorgde kamer en heel lekker ontbijt. Wordt steeds aangevuld. Allemaal verse producten.
Personeel heel vriendelijk, behulpzaam en geïnteresseerd.

Beoordeeld op 2 juni 2019

Het hotel was prima, kamers en ontbijt zeer eenvoudig. Maar over het personeel niks anders dan goed. Ze zijn zeer vriendelijk allemaal. Ik vind de prijs/kwaliteit niet helemaal in balans maar dat heeft vast met de locatie te maken.

Kamertip: Vooral het personeel was super! Prijs/kwaliteit niet helemaal in balans maar dat heeft vast met de locatie te maken.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 14 mei 2019

Prima hotel voor zakelijke reiziger. Medewerkers erg vriendelijk en service gericht. Goed restaurant, prima ontbijt en gratis parkeren op eigen terrein. Kamers niet luxe, maar wel prettig. Goede bedden en prima internet.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 mei 2019

Mijn kamer was het niet erg schoon, er lag overal stof op en de douche had een ongelofelijk vieze lucht die er uit kwam. verder had ik wel een goede nachtrust gehad door mijn oordopjes ondanks mijn buren die tot middenacht geluid maakten. Het ontbijt was simpel en smaakte niet erg smakelijk. Bij het ontbijt zag ik trouwens iets opmerkelijks namelijk: het personeel vernederde (wat voor mijn gevoel een nieuwe medewerker was) een medewerker waar de gasten bij stonden "ze deed dingen altijd fout" en daarop werd zij flink vernederd. Ik walg hier echt enorm van en het is dus geen aanrader vind ik

• Reistype: Reisde voor zaken