Beoordeeld op 24 juni 2019

Alleen jammer dat er medicijnen weg gegooid worden (kluis handig om op kamer te hebben) dan is er zeker niemand die iets weg gooit.
Heb verder alleen maar positieve dingen gezien van het hotel........

Kamertip: Kluis zodat alles veilig kan opgebergt worden.
Beoordeeld op 14 juni 2019

Prima kamer, vriendelijk personeel, Goede locatie, nabij openbaar vervoer. Perfect om naar concerten te gaan bij de arena, ziggo dome of HMH. Alleen jammer dat het brand alarm midden in de nacht afging.

Beoordeeld op 6 juni 2019

Kamer 310. Je voelt de vering door het matras heen. Ben maar op het dekbed gaan liggen en dekbed van andere bed gepakt om onder te liggen. Was warm in de kamer maar geen airco. Raam kon ook niet open vanwege het lawaai van de festivalgangers buiten (waarvoor vooraf niet is gewaarschuwd). De ring van de grote vaste douchekop zat los waardoor er stromen water vanaf kwamen. Vanwege de drukte bij housekeeping door de vele gasten de nacht ervoor had die geen tijd om alle handdoeken te wassen en te verschonen waardoor op mijn kamer niet een handdoek aanwezig was.

Kamertip: Airco en ander matras
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Liesbeth D, Manager van Campanile Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2019

Beste gast,

Wat jammer dat u niet op de hoogte was van het festival . Dit jaar was het voor de 10e keer en ook nog eens samen met de Toppers dat hebben we bij gasten waarvan we dachten dat zij hier niet aan deelnamen als informatie nog meegegeven. We hebben geprobeerd alles zo goed mogelijk op te vangen maar we geven zeker toe dat dat niet voor 100% is gelukt.

De warmte en drukte waren voor de meeste gasten een plezierige aanvulling maar feit is dat iedereen langer buiten bleef want het festival stopt keurig om 23.00.

Een excuus zijn wij u dan ook wel verschuldigd zeker voor de makementen op de kamer en de afwezigheid van handoeken. De bedden worden in periodes vervangen en het feit dat u de locatie toch kon waarderen doe ons hopen nog eens terug te zien. Openair is meestal een 1e weekend van juni :).

Vanaf 2020 hebben we een nieuw F&B concept .

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 3 juni 2019

Super locatie ten opzichte vd Arena en aan de snelweg!
Mooie gerenoveerde kamers, rest wordt nog aangepakt. Lekker gegeten. Personeel is aardig en hulpvaardig! Lekker ontspannen sfeertje daar. Aanrader.

Kamertip: Ik zou kiezen voor een kamer aan de kant van het prachtige Gaasperpark. Ook de moeite waard om even doorheen te wandelen 😊
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Liesbeth D, Manager van Campanile Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Lieve gasten

Wat was het een mooi weekend en wat wsa het druk! Maar met zoveel leuke gasten is het ook voor ons omgevlogen.

Hopelijk zien wij u eerder terug dan de Toppers volgend jaar.

Met hartelijke groeten

Beoordeeld op 3 juni 2019

We hadden dit hotel geboekt voor Amsterdam open air. Het hotel heeft een zeer goede ligging, namelijk direct naast de metro van Gaasperplas. De man bij de receptie/balie was super aardig! Service krijgt van ons dus een 10.

Datum van verblijf: mei 2019

Lieve gasten

Met TOP gasten is nu eenmaal makkelijk ook voor ons.

Graag tot volgend jaar ... of eerder natuurlijk.

Met hartelijke groeten