Beoordeeld op 10 februari 2018

Prima hotel met een open gastvrije sfeer, geschikt voor meerdere doelgroepen. Schone kamers, vriendelijk personeel en erg behulpzaam. De locatie is heel geschikt zowel dichtbij het centrum als ook dicht bij musea en gelegen in/aan het vondelpark.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 september 2017

Een erg goede locatie en lekkere bedden, tegen een zeer redelijke prijs. Het hostel is gevestigd in een oud statig pand (een voormalige school) en ligt aan de rand van het beroemde Vondelpark. Hierdoor komen wij hier erg graag. Neem je hardloopschoenen mee, en ga voor een rondje Vondelpark / Rembrandpark voor het ontbijt (aanrader)!!

Daarnaast is het personeel ook zeer vriendelijk, altijd in voor een praatje en willen ze met onze 6e overnachting nog steeds vertellen waar wij heen moeten voor een drankje of hapje in Amsterdam.
Tot slot is er een gezellige bar, met een mooi selectie bieren en is het buffet altijd prima met genoeg keus. Ik vond ze soep dit keer wel wat minder van smaak ben gewens dat deze altijd erg smaakvol en gevuld is. Misschien een nieuwe kok?

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

Het hotel zag er van buiten leuk uit, de kamer van 6 personen was groot genoeg, maar niet heel proper (haartjes in bed, water op de grond). De bedden lagen goed. Het is een ideaal verblijf als je goedkoop wil logeren in Amsterdam. Het is ook goed gelegen, vlak aan het Vondelpark. Het was erg basis, maar meer hadden we niet nodig.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 mei 2017 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk behulpzaam personeel!! Mooie kamers en een heerlijk ontbijt!! de leerlingen hebben 's avonds in het hotel een potje pool gespeeld!
Geweldig dat t hotel echt aan het vondelpark ligt! Verder ligt het op een prima locatie om de stad goed te gaan verkennen!!

Datum van verblijf: mei 2017
StayokayVondelpark, Social Media Minds van Stayokay Hostel Amsterdam Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2017

Hartelijk dank voor jullie positieve review, we zien jullie graag nog een keer terug!

Beoordeeld op 21 januari 2017

Perfecte locatie op loopafstand van centrum en highlights. Heel schoon, goed ontbijt. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Makkelijk te boeken. Ook hier weer een locatie met een karakteristieke uitstraling op een prachtlocatie.

Datum van verblijf: januari 2017
StayokayVondelpark, Social Media Minds van Stayokay Hostel Amsterdam Vondelpark, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2017

Bedankt voor de positieve review, we zijn blij dat u een fijn verblijf heeft gehad!