Vandaag geopend: 09:00 - 17:30

ytosnl
Beverwijk, Nederland
Lees alle 17 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Amsterdam
vanaf 32,83 US$
vanaf 25,48 US$
vanaf 26,61 US$
vanaf 26,61 US$
Beoordeeld op 20 december 2018 via mobiele applicatie

Hartstikke mooie locatie heerlijke wijn en fantastisch eten. De bediening heeft veel kennis van de wijnen en gerechten die geserveerd worden!

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Vanavond een evenement gehad van de leverancier in het Tobacco theater. Leuke plek en mooi complex van binnen. Voor de aantallen bezoekers iets te klein en te weinig punten voor drank/eten. Maar wellicht is dat niet georganiseerd door Tobacco. Voor een minder groot gezelligschap (pax 220) prima plek

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018

We zijn hier geweest voor een concert, een mooie ruimte waar veel sfeer in zit. Het geluid was prima en de bediening was uitstekend.Een mooie locatie waar we zeker nog een keer terug zullen komen.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 26 mei 2017

Na een photowalk met Trey Ratcliff de afterparty op deze locatie gevierd. Een moderne, vooral lichte locatie in een klassiek gebouw. Fijne ambiance. De faciliteiten, voor zover we die gebruikt hebben zijn ok. Personeel is vriendelijk. Drankjes konden we halen met muntjes, maar contant (of pin) betalen kan ook. Eigenlijk weer zo'n bijzonder plekje in het mooie Amsterdam.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 27 november 2016

Het theater is een luxe en nieuw uitziend gebouw, van buiten zie je een oud gebouw maar zodra je naar binnen gaat is een wereld van luxe. Zeer mooi theater op een leuke locatie.

Datum van activiteit: november 2016