Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Een nachtje geslapen hier om gezellig met vrienden een mooie dag in Amsterdam door te brengen. Fijn dat je kunt parkeren onder het hotel! Het ziet er allemaal prachtig uit, netjes en goed verzorgd. We kregen een kamer op de begane grond, met een badkamer beneden en het slaapgedeelte boven. Ziet er leuk en netjes uit, gevoel van luxe is aanwezig. Helaas was het erg warm op de kamer, en airco erg koud en maakt veel lawaai. Hierdoor niet zo geweldig geslapen. Ontbijt ‘s ochtends lekker en netjes. Uitstekende croissants en lekkere koffie!

Datum van verblijf: juli 2020
Unknown Unknown, General Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2020

Beste Gast, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling op Tripadvisor, de complimenten en tips zijn zeer welkom! Hopelijk mogen wij u in de toekomst wederom begroeten als onze gast.

Hartelijke groet,

Rooms Division Manager

Beoordeeld op 4 december 2019

Perfect hotel op toplocatie. Dichtbij p+r Zeeburg en op loopafstand naar Artis, Carré en centrum. Lopen naar de Jordaan is ook haalbaar ;-) Dit hotel raden we bij iedereen aan die een weekend in Amsterdam wil verblijven!

Datum van verblijf: december 2019
TeamHotelArena, Assistent Front Office manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2019

Beste pheijd212453,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze geweldige review! Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad!
Hopelijk tot snel?

Met vriendelijke groeten,

Evelien
Assistent Front Office manager

Beoordeeld op 30 november 2019

Rustig gelegen, stijlvol hotel aan het Oostpark. Wij vinden het niet erg om wat te wandelen. Op twee en half km van het Leidseplein en rust bij het slapen. We komen zeker terug! Bijzonder mooie kamer. Ruim en erg goed bed. Ook fijn om s morgens zelf een koffie te kunnen zetten.

Datum van verblijf: november 2019
TeamHotelArena, Rooms Division Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Beste Gast, Heel erg bedankt voor de feedback over uw verblijf bij Hotel Arena. Het hele team is erg blij met uw opmerkingen en we kunnen allemaal niet wachten om u wederom te mogen verwelkomen.

Rooms Division Manager.

Beoordeeld op 9 november 2019

Waren hier nu voor de 4de maal,mr deze was zeker de slechtste van allemaal.Bij aankomst kregen we een kamer toegewezen,hier stond het vuilzakje nog op de kamer en boven was er zelfs niet gekuist,lakens ververst en opgemaakt.Dit gaan melden en andere kamer gekregen.Deze was wel proper maar in het bed viel bena niet te slapen.De matras is dringend aan vervanging toe er werd steeds nr 1 kant gerold,dit heeft onze nachtrust toch wel een beetje verpest.Al goed dat de andere 3 maal wel perfect waren anders hadden we misschien nooit terug gekomen.

Kamertip: Er zijn kamers met een trap,als je minder goed te been bent best even melden
Datum van verblijf: november 2019
TeamHotelArena, Rooms Division Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Beste Gast, Hartelijk dank voor u beoordeling. Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat uw verblijf dit keer niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en gaan de feedback delen met de verschillende afdelingen zodat de teams ervan leren en kunnen verbeteren. Wij waarderen het ontzettend dat u de moeite heeft genomen uw ervaringen verder te bespreken Wij betreuren uw geschetste ervaring ten zeerste en hopen dat wij u in de toekomst wederom mogen welkom heten in Hotel Arena.

Rooms Division Manager

Beoordeeld op 26 oktober 2019

Het hotel is zeer storend voor haar omgeving. Buiten dat er vaak luidruchtige groepen toeristen voor de deur staan (dit is vooral s’nachts storend) zijn er vaak feesten die zeer storend zijn. Er staan ook regelmatig vrachtwagens voor het hotel te loeien s’ochtends vroeg vòòr 7:00 am. Er wordt ook niks aan gedaan na het indienen van een klacht en de schuld wordt afgeschoven op de leverancier. Dat noem ik afschuiven van verantwoordelijkheden. Laat hem bijvoorbeeld s’middags leveren ipv s’ochtends. Ook neemt het hotel niet zijn verantwoordelijkheden in het afvoeren van hun afval. Alles lijkt gescheiden te worden maar gaat allemaal in dezelfde vrachtwagen mee. Het glas wordt in het restafval geperst. Dit is echt schandalig en kan echt niet in deze tijd. Als je het personeel ernaar vraagt weten ze van niks.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde alleen
TeamHotelArena, Front Office Manager van Hotel Arena, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Beste Gast,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat Hotel Arena niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en gaan uiteraard de feedback delen met de desbestreffende afdelingen. Graag komen wij telefonisch in contact met u om het volledige probleem in kaart te brengen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen?

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,