Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Amsterdam
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.693)
Beoordelingen filteren
1.693 resultaten
Waardering van reizigers
1.325
244
64
37
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.325
244
64
37
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.693 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

Geweldige service Jean Doorman, leuke man! Mooie hotel. Kom elke week langs voor koffie en lunch! Must see in amsterdam. The service is top! Iedereen is goed en clean. Spa is ook geweldig. Zie jullie snel weer

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Frederick M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatoriumhotel, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Geachte Frederick M,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat Doorman Jean u hartelijk heeft ontvangen. Ik ben blij dat u iedere keer weer geniet van de koffie en lunch bij ons. Graag wil ik u bedanken voor de positieve en vriendelijke recensie!

We kijken ernaar uit om u de volgende keer weer als onze gast te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juni 2019

Perfect ontvangst, van de valet parking, tot de receptie tot de rondleiding van de kamer. En heel fijn om telkens door Max van de receptie persoonlijk herkend en goed geholpen te worden. Fijne kamer en prettige voorzieningen in het hotel zelf, echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank KjellLutz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatoriumhotel, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Geachte KjellLutz,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een perfecte ontvangst heeft kunnen meemaken tijdens uw verblijf bij ons. Ik ben blij dat Max u goed geholpen heeft en dat u van de kamer en de faciliteiten genoten heeft. Uw vriendelijke woorden zal ik delen met Max, ik weet zeker dat hij het erg waardeert! Ik wil u bedanken voor het schrijven van een prachtige recensie.

We kijken ernaar uit om u de volgende keer weer te mogen verwelkomen als onze gast.

Met vriendelijke groet,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf gehad in het hotel!
Hele goede service gehad en ook nog eens een gratis upgrade naar een mooiere kamer gekregen!

In het bijzonder wil ik bas, gijs en steven bedanken voor het fijne verblijf

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Laurens035
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatoriumhotel, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019

Geachte Laurens035,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad. Ik ben blij dat u een goede service heeft kunnen ervaren bij ons en dat u ook van de upgrade kamer heeft genoten. Bedankt voor uw prachtige recensie en ik zal uw mooie woorden delen met Bas, Gijs en Steven. Ik weet zeker dat ze het erg waarderen!

We kijken ernaar uit om u de volgende keer weer als onze gast te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de ambiance en de perfecte service from Colette. De perfecte wijn werd ons geadviseerd. Zeer deskundig en ervaren. De locatie van het hotel is ook prachtig.
Tot snel!!

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank daisybootje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatoriumhotel, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

Geachte daisybootje,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten en genoten in het hotel. Ik ben blij dat Colette u goed heeft geholpen en dat de perfecte wijn voor u werd geadviseerd. Ik wil u bedanken voor het schrijven van een positieve recensie.

Met vriendelijke groet,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 april 2019

Mooi hotel, en goed ontvangst door o.a Sean , een van de portiers!
Ook een groot compliment aan Abna, dame van de laundry erg vriendelijk en behulpzaam.
Een goed en mooi hotel om een keer gewoon binnen te lopen voor een kop koffie, en te genieten van de sfeer en de goede service !

Datum van verblijf: april 2019
Bedank Relax41532792548
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Conservatoriumhotel, General Manager van Conservatorium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2019

Geachte Relax41532792548,

Wat ontzettend fijn dat u goed bent ontvangen door Jean. Ik ben blij om te lezen dat u genoten heeft in het hotel. Bedankt voor het schrijven van een positieve recensie en ik zal uw vriendelijke woorden delen met Abna.

We kijken ernaar uit om u snel weer te mogen verwelkomen als onze gast!

Met vriendelijke groet,

Roy Tomassen
General Manager
Conservatorium hotel Amsterdam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken