“Zeker een aanrader!!”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 145 van 178 Koffie en thee in Amsterdam
Wijk: De Kolenkit
Beschrijving: The Lunchroom in Amsterdam with Great sandwiches, Bowls and Coffee!!
17 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere eten en aardig personeel. Ik vond zelf het broodje zalm heel lekker. Ik heb vaak een broodje zalm gegeten maar zo’n lekker broodje nog nooit.

12 augustus 2021 beoordeeld

Afgelopen weekend wezen lunchen samen met mijn vriend. Ik nam de poke bowl met zalm en mijn vriend het broodje kip met kokos. Beide hebben we super goed gegeten en komen hier zeker nog vaker!

Aanrader voor iedereen die van lekkere broodjes van hoge kwaliteit houdt!

10 augustus 2021 beoordeeld

Wat een verademing is Li Gafeli.
Broodjes waren super lekker en vers.

Koffie was super en mijn vrouw had een smoothie genomen en die was ook in de smaak gevallen!!

Verder was de bediening super attent en heel erg vriendelijk.

Ons gaan jullie vaker zien..

Bedankt team Li Gaferi.

2 augustus 2021 beoordeeld

Eten was heerlijk en gezond! Poke bowl met kip, aanrader!

Daarnaast ook een leuke sfeer en vriendelijk personeel.

1 augustus 2021 beoordeeld

Super lekker gegeten! Hele fijne service en heel mooi restaurant! De koffie is heel smaakvol en het broodje avocado met ei was perfect! Heel vers en met zorg bereid! Wij gaan hier zeker vaker naar toe. (Oh en het is echt een heel mooi interieur voor de Instagram/TikTok gebruikers :)).

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Li Gaferi bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Li Gaferi geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.