“Heerlijk”
Beoordeling van Fiona

Fiona
Geclassificeerd als nr. 2.208 van 4.593 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Beschrijving: Hola! Together with renowned chef Zahie Tellez, we bring real authentic Mexican cuisine to the heart of our city. With an all-day menu where the seasons are central and plant-based cooking is preferred, we are ready for you all day long! From breakfast to dessert and from coffees to cocktails.
30 september 2021 beoordeeld

We hebben daar heerlijk gegeten, ons later verrassen door een soort van verrassing menu. Was echt top. Oké prijs is wat aan de hoge kant, maar je krijgt daarvoor krijg je wel kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2021
Fiona, Marketing van Fiona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2021

Dank je wel voor je lieve woorden Jan! Hopen je snel weer te zien bij Fiona :)

27 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel behulpzame bediening, meedenkende koks. We hebben lekker vegetarisch gegeten in een gezellige ambiance. Als we weer eens in Amsterdam zijn komen we graag nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2021
Fiona, Marketing van Fiona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2021

Hi Sherpa,

Dank je wel voor je feedback! Wat mooi te horen dat je zo hebt genoten van de sfeer. We proberen er altijd een feestje van te maken!

26 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, maar disproportioneel duur voor de porties die je krijgt. Het is niet duidelijk dat gerechten waar je toch 13 euro voor betaalt eigenlijk voorgerechten zijn. Dranken peperduur.

Hi Kurt,

Dank je wel voor je feedback, erg nuttig want dit is de enige manier hoe wij beter kunnen worden en ik ga dit dus meteen oppakken met het team! Het spijt ons te horen dat onze service en kwaliteit niet aan jouw of onze normen voldeed. We weten dat we er nog niet zijn, maar nu het team langzaam bij elkaar komt, hebben we de kans om de kwaliteit van het eten en de service te verbeteren. Zo ook de kaart bijvoorbeeld beter uitleggen.

We hopen je nog eens bij Fiona te mogen ontvangen om het goed te maken met je! :)

10 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pure Mexicaanse keuken, ik herken de smaken van mijn reis in Mexico, veel lekkerder en verfijnder dan de doorsnee Mexicaanse restaurants in België en Nederland. Heerlijk vegetarisch menu gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en de inrichting was heel mooi, warm en hip tegelijk.

Hi Sofie,

Dank je wel voor je review. Dat is precies wat we willen, lekkerder en verfijnder zijn dan de doorsnee Mexicaanse restaurant. Terug naar het authentieke Mexico. Fijn om te lezen dat het bij jou zo goed is bevallen.

We hopen je snel weer eens terug te zien!

Saludos,
Karlijn, namens team Fiona

6 juli 2021 beoordeeld

Fiona is prachtig. Ze hebben een uitstekende selectie aan dranken en de taco's zijn super goed. Daarnaast zorgt het service team dat je een uitstekende beleving hebt gedurende de avond. Ik verwacht dat dit nummer 1 Mexicaans restaurant van Amsterdam gaat worden.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Fiona bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Fiona geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.