TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 11 juni 2018

Inrichting en sfeer waren bijzonder. Het is een mix van oosterse sfeer met een vleugje Efteling ;) Je voelt je er meteen thuis.
Door de centrale ligging zijn de bezienswaardigheden in de stad op loopafstand van het hotel.

Kamertip: Niet geschikt als je slecht ter been bent vanwege de steile trap, direct bij binnenkomst al.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018

Wij verbleven voor de tweede keer in het hotel.
Ook nu was iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam.
We kregen weer een mooie kamer met uitzicht op de westerkerk en grachten.
Het ontbijt vonden wij ook nu weer heerlijk met leuk uitzicht op de stad die wakker
wordt. Zeer goede ligging aan het begin van de 9 straatjes.
Dit is een hotel waar je snel bij moet zijn anders is het volgeboekt , een aanrader dus.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 24 maart 2017

Hotel Nadia is het meest bijzondere hotel waar ik ooit heb verbleven. Overal waar je kijkt zijn prachtige spullen te zien, een bizarre mix van oosters en puur Hollandse poppen, huisjes, lampen en wat nog meer. De ontvangst erg hartelijk, de kamers klein maar zo gezellig. Ligging perfect! Vanuit het bed uitkijken op de westerkerk en gracht. We hebben ongelooflijk genoten en raden dit hotel absoluut aan!

Kamertip: Kamer 4 heeft prachtig uitzicht
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2016

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 22 oktober 2016

Hotel is gastvrij, vriendelijk en straalt warmte uit. Kamers zijn klein, maar alles is aanwezig. Wij vonden de kachel vooral heel fijn! Fijn licht op de kamers en alles was schoon. We hadden een balkon er bij geboekt, wat echt de moeite waard was. Locatie is echt helemaal fantastisch. De Dam op 5 minuten afstand. We voelden ons thuis en welkom. Als ik weer naar Amsterdam ga, boek ik weer bij Hotel Nadia!

Datum van verblijf: oktober 2016