Beoordeeld op 6 augustus 2019

Mijn vriendin en ik zijn samen naar Hotel Casa geweest in Amsterdam Amstel. Mijn eerste indruk was het erg vriendelijke personeel. Daarnaast waren de kamers erg schoon en was er een prima badkamer. De prijs-kwaliteitverhouding was werkelijk waar perfect. Het enige minpuntje is dat het redelijk gehorig is, maar aangezien het een oud pand is mag je daar niet over klagen. Uitstekend verblijf!

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt vlak bij station Amsterdam Amstel. In een kwartiertje sta je in hartje Amsterdam. Gastvrije ontvangst met snelle check in. Ontbijt ook goed verzorgd.
Fijne bedden en nette kamer. Ruim van opzet, met alle gemakken van koffie, koelkastje, en voldoende opbergmogelijkheden op de kamer.

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Kamer was redelijk, bij binnenkomst viel mij de haren op op het hoofdkussen. Als je er dan op let kom je ook nog haren tegen op de badkamer.

Breakfast was matig, goedkope afbakbroodjes voor mijn gevoel en geen warm gekookt ei. Ook was er geen keuze in kooktijd ei.

Tja wat moet er er voor de rest van zeggen, personeel was wel vriendelijk, maar de prijs/kwaliteit verhouding was volgens mij niet in balans.

Beoordeeld op 7 juli 2019

Zo als het hoort netjes en geen poeha . Prima kamers met fijne bedden ruime gelegenheid voor je spullen op te bergen . Giga breed raamkozijn annex tafel . Koelkast zonder die dingen erin dus zelf vullen met je eigen dingen . Ijsblokjes machine op de gang .

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 juni 2019

Voor ons bezoek aan een concert van Pink, zochten we een locatie niet te ver van de Johan Cruijff Arena. Vanaf het Amstel Station vlabkij het hotel, is het ca. 13 minuten met de metro. Prima te doen dus.
Het hotel verrasste ons met een keurige, nette kamer met een prima bed.
Parkeren kan behalve in de parkeergarage ook in de straten rond het hotel. Wij hadden onze auto voor het politiebureau geparkeerd. En het voordeel is dat we op zondag waren aangekomen en dat parkeren dan gratis is. Maandag vanaf 9:00 ga je pas weer betalen. Dat kan gewoon via de 'onderweg' app van de ANWB. Je hoeft er dus niet eens je bed voor uit.
We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel. Daar kan ik dus niets over zeggen. Wel hebben we lekker even op het dakterras van het zonnetje en een heerlijk drankje genoten.
Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Bij het uitchecken kregen we een pakje stroopwafels mee voor onderweg. Echt de kers op de taart. :-)
We hadden van zondag op maandag geboekt en betaalden slechts 57 euro voor een overnachting (exclusief ontbijt). Echt een topverblijf.

Datum van verblijf: juni 2019