Beoordeeld op 13 augustus 2020

Bij het Ambassade Hotel hebben ze ontzettend vriendelijk personeel, zeer comfortabele en luxe kamers, is alles prachtig ingericht en is er goed nagedacht (+ uitvoering) betreft de extra coronamaatregelen. Voor de verjaardag van m’n vriend gingen we hier overnachten (inclusief ontbijt). We hebben het heel fijn gehad. Ik durf wel te zeggen dat we beter hebben geslapen dan in onze eigen bedden! Ondanks de warme temperaturen was er een zeer goed werkende airconditioning. Dit hotel is echt een aanrader. Overigens ook lekker dichtbij het Vondelpark, de PC Hooftstraat en het centrum van Amsterdam! Super.

Datum van verblijf: augustus 2020
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2020

Beste Amanda,
Wat een lieve woorden, heel hartelijk dank daarvoor!
En wat een geweldig compliment over de bedden van het hotel.....

We hopen allemaal u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet namens het hele team,
Eelco,

Beoordeeld op 11 augustus 2020

Geweldig gastvrij service optimaal.....eten voortreffelijk!! Gaan Zeker nog een keertje terug..

Kortom super midweek gehad in amsterdam......heerlijk geslapen fietsen gehuurd v het hotel....
Uitzicht op de Herengracht.....kamers schoon en comfortabel...

Datum van verblijf: augustus 2020
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Wat fijn om te lezen dat uw verblijf in het Ambasssade Hotel zo goed bevallen is, mevrouw.
Hartelijk dank voor uw aardige woorden. Het zou geweldig zijn u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Namens de hele staf van het Ambassade Hotel,
Eelco Douma

Beoordeeld op 21 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben medio juli één nacht geslapen in het Ambassade Hotel. De locatie en het pand is prachtig, de kunstcollectie is museumwaardig en het personeel is zowel uiterst begaafd als vriendelijk. De kamer was fantastisch met een heerlijk groot bed en een fijn bad.

Datum van verblijf: juli 2020
Eelco Douma, Other van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Wat leuk om te lezen dat u zo genoten hebt van uw verblijf in het Ambassade Hotel, de kunstcollectie, de kamer maar vooral van de service van het personeel. Hartverwarmend!
Nogmaals onze grote dank en wie weet tot een volgende keer....

met hartelijke groet, mede van alle collega's,

Eelco Douma,

Beoordeeld op 15 juli 2020

We hebben eerder tijdens een Hotelnacht in dit hotel gelogeerd en waren toen al onder de indruk van dit gastvrije prachtig gelegen hotel! Reizen zit er nu niet in en wat is er mooier dan een sentimental journey in je geboortestad op je verjaardag. We hadden, samen met onze dochters, twee prachtige kamers met uitzicht op de gracht. Dat is leuk en mooi om naar te kijken in de avond én de ochtend. We werden in de watten gelegd, kregen een heerlijk aan tafel geserveerd ontbijt met, heel attent, een extraatje voor de jarige. We genoten in de avond van een heerlijk diner. En wat hebben we weer genoten van de prachtige Cobra-kunst die overal in het Hotel hangt; heel bijzonder. Hartelijk dank voor alle goede (lieve) zorgen.

Datum van verblijf: juli 2020
Eelco Douma, General Manager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Beste Helma,
Wat fijn te vernemen dat u weer opnieuw voor het Ambassade Hotel koos voor uw "vakantie in eigen land".
Het was een genoegen u weer te gast te hebben gehad en bovendien is het hartverwarmend te lezen dat het verblijf opnieuw goed bevallen is.

Nogmaals onze dank en we zien er naar uit u hopelijk in de toekomst nog eens te mogen zien!

Namens het personeel van het Ambassade Hotel,
Eelco Douma

Beoordeeld op 24 juni 2020

Gisteren hadden mijn vriend en ik iets te vieren en hebben we overnacht in het Ambassade Hotel. We hadden de Staycation geboekt.

Hiervoor moesten we uiteraard wel op reis. Geen incheckbalies, overbagage of ORS-oplossing in de koffer. Nee, gewoon op de fiets en binnen tien minuten op de plaats van bestemming.

We verbleven in een kamer met zicht op de Herengracht. Het was een mooiere kamer dan we gereserveerd hadden, we hadden eigenlijk voor de Classic gekozen, maar kregen bij check-in een gratis upgrade naar een Superior kamer! Misschien omdat we op een doordeweekse dag kwamen? Hoe het ook zij, we waren er erg blij mee!

Het was een warme dag maar bij aankomst stond de airconditioning al aan in de kamer en het was heerlijk koel. Wel eens iets anders dan twee hoog achter waar je met twee ventilatoren je huis koel probeert te houden.

We hebben gedineerd in het zonnetje met zicht op de Herengracht. Met allergieën werd rekening gehouden en het was bovenal erg smakelijk.

De kamer (15) had een mooie, zo te zien net gerenoveerde, badkamer. Weer eens wat anders dan een badcel. Een mooie Amsterdamse touch vond ik de drie kruisvormige badkamerkranen die als een soort van Andreaskruizen boven elkaar in de douche waren geïnstalleerd. Ik ben vergeten om hier een foto van te maken, maar dat moet ik dan maar doen als ik ooit weer terugkom.

En terugkomen zal ik naar dit hotel, al is het maar om een kop koffie te drinken in de bar als het buiten regent.

Datum van verblijf: juni 2020
EelcoDouma, Manager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2020

Geachte mevrouw,

Allereerst onze hartelijke dank voor uw bezoek aan het Ambassade Hotel, maar bovenal voor deze hele fraaie beoordeling van ons hotel.
Wat fijn dat u tevreden was met kamer, de service en de geboden "upgrade". Wanneer zulke kamers beschikbaar zijn wijzen we die inderdaad met alle plezier toe! En als één van de weinige gasten (want afkomstig uit deze mooie stad) herkende u de drie St.Andreaskruisen in de badkamer, wat leuk!

Nogmaals: het was ons een genoegen u als gast te hebben gehad en we hopen op een herhalingsbezoek.

met hartelijke groet, mede namens alle collega's,

Eelco Douma,