TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 februari 2019

Prima bar en goed restaurant. Hier hebben we een paar cocktails gedronken, zeer lekker. Een gezellige sfeer met prachtige boeken die je in de bar omringen. Kamers waren uitstekend, zeer fijn geslapen!

Datum van verblijf: februari 2019
EelcoDouma, Manager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

Hartelijk dank voor uw aardige woorden, we zijn heel dankbaar te lezen dat uw verblijf zo goed bevallen is en hopen vanzelfsprekend u nog vaak te mogen verwelkomen in het Ambassade Hotel.

met welgemeende groet, mede namens alle collega's,

Beoordeeld op 9 januari 2019 via mobiele applicatie

Omdat wij na een bezoek aan het lightfestival graag in Amsterdam wilden blijven, hebben wij een nacht in het Ambassade hotel geslapen.
Het is ons uitermate goed bevallen. De kamer was klein maar mooi: Een luxe hotelkamer in een grachtenpand.
Wij keken uit over de Herengracht, dat zorgde ervoor dat we nog wat langer van het lightfestival konden genieten.
Omdat Amsterdam best druk is waren we een beetje bang dat het 's nachts onrustig zou zijn. Onze vrees was ongegrond. We sliepen heerlijk en hebben geen lawaai of anderszins slaapverstoring ervaren.
Ook het ontbijt was prima, heerlijk vers brood en een keur aan beleg. De bediening zorgde dat we niets te kort kwamen. Ook nu weer hadden we uitzicht op de gracht.
Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: januari 2019
EelcoDouma, Manager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Beste mevrouw Dekker,

Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf in het Ambassade Hotel zo goed bevallen is. Ook leuk om te lezen dat het lukte u een kamer aan de Herengracht-zijde toe te wijzen, zodat u uitzicht had op het Lightfestival-kunstwerk dat voor het hotel boven de gracht is geplaatst.
We hopen u nog vaak opnieuw te mogen verwelkomen,

Nogmaals dank namens de hele staf en met vriendelijke groet,
Eelco Douma,

Beoordeeld op 5 januari 2019

Het hotel is prachtig gelegen langs de Herengracht, midden in de supergezellige buurt van de 9 straatjes, vlakbij alle belangrijke bezienswaardigheden.
De bar is heel aangenaam om even te vertoeven van een kop koffie, biertje of aperitief temidden van een grote collectie boeken (allemaal gesigneerd door schrijvers die ooit in het hotel verbleven). Ontbijt is een aanrader, de ontbijtdames zijn zeer attent. Ze brengen je een heerlijke koffie en een eitje (of pannekoek) naar keuze. Verder is er een mooie keuze aan brood en beleg. De croissants zijn zalig!

Datum van verblijf: januari 2019

Heel veel dank voor uw vriendelijke woorden, mevrouw, we zijn dankbaar te lezen dat uw bezoek aan het Ambassade Hotel zo goed bevallen is.
Vanzelfsprekend hopen we u snel weer opnieuw te mogen verwelkomen, dat zou geweldig zijn!

met hartelijke groet, mede namens alle collega's,

Eelco Douma,

Beoordeeld op 17 december 2018

Wat een geweldig gastvrij hotel. Het gehele verblijf van aankomst tot afscheid tot in de puntjes verzorgd!
Prachtige ruime kamer met een badkamer van alle comfort voorzien oa. een heerlijke regendouche. Het hotel heeft een sfeervolle Brasserie Ambassade voor ontbijt, lunch en diner.
Ontbijten is een feestje: de heerlijke bubbels staan koud (inclusief), onbeperkte koffie/thee service, ontbijtbuffet en warme gerechtjes komen uit de keuken (aanrader!)
Wij bezochten ook nog even de Library bar. Onze bartender zat boordevol verhalen over schrijvers die een bezoek brachten aan het hotel. Een heerlijke drankenkaart/cocktails/bieren en een hapje erbij was ook geen probleem.
Team Ambassade het was allemaal geweldig tot ziens!

Datum van verblijf: december 2018
EelcoDouma, Manager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018

Hartelijk dank voor uw bezoek aan het Ambassade Hotel en voor uw lieve woorden op Tripadvisor, mevrouw.
Het was een genoegen u te gast te hebben gehad en we hopen op nog vele nieuwe bezoeken in de toekomst, zodat u het Ambassade Hotel nog beter zult leren kennen.

Nogmaals bedankt voor alles, mede namens de collega's,

Beoordeeld op 3 december 2018

Ben reeds vele jaren gast van dit kleinschalige hotel met veel sfeer, culturele uitstraling uitstekende persoonlijke service, prachtig verbouwd en van alle gemakken voorzien. de prijs/ kwaliteitsverhouding is in orde. Een echte aanrader.

Kamertip: Boek ruim van te voren!
Datum van verblijf: december 2018
EelcoDouma, Manager van Ambassade Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden, meneer.
Het is ons een groot genoegen u iedere keer als gast te mogen ontvangen, we hopen dat ook nog vaak te mogen doen!

tot gauw en namens alle collega's nogmaals dank,