Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik verbleef twee dagen op 22/07/19 in het Ibis Centre Hotel nabij Amsterdam Centraal Station. alles is een echte ramp, vooral de kleine en ongemakkelijke kamers die als een gevangenis zijn. De slechtste prijs-kwaliteitverhouding en de aandacht van het personeel dat de tekortkomingen van dit pseudo-hotel probeert te verbergen. Het is een soort hostel met een exorbitante prijs. Doe jezelf een plezier: ga niet. Verblijf in het gebied van Leidpstein Square dat spectaculair is.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 juni 2019 via mobiele applicatie

De verbouwing is voorbij. En het restaurant, de Bar en de lobby zijn werkelijk prachtig geworden.

Maar ook op de nieuwe kamers... nog steeds geen verbetering mbt de temperatuur.! Helaas!
Ik slaap hier regelmatig omdat mijn werkgever het boekt. Maar de temperatuur is niet onder de 22-23 graden te krijgen. Niet in de winter en niet in de zomer.
Een raam kan er niet echt open. Dus dat lost het probleem ook niet op.

Zo zonde dat daar niets aan gedaan wordt.
Ik heb het al meerdere malen aangegeven ook aan de receptie.

Helaas.... anders zou het er top zijn gewest.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 maart 2019

I'k heb al vaker in dit hotel verbleven en dat ik steeds terug ga als ik in Amsterdam moet zijn zegt eigenlijk al genoeg. Het is een prima hotel met vriendelijk personeel, nette en comfortabele kamers en bedden. De ligging is is ook ideaal want het ligt pal naast het Centraal station zodat je ook alle vormen van OV onder handbereik hebt maar je ook na een paar minuten wandelen op de Dam staat.
Het ontbijtbuffet in de ochtend is prima en heel uitgebreid met diverse soorten brood, fruit, yohurt, eieren etc etc
De bar heeft ook ook een goede selectie aan bieren op tab en op fles zodat je 's avonds voor je gaat slapen nog even kunt genieten van een lekker biertje.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer gezellige stad Amsterdam , mooie myseums lekker food. Zeer vriendelijk tegen iedereen Alles was mooi en netjes in het hotel , proper top. Voor herhaling vatbaar zeker en vast 10 m van het station Doen

Beoordeeld op 9 maart 2019

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com