Beoordeeld op 9 maart 2019

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 7 februari 2019 via mobiele applicatie

Personeel is heel vriendelijk kamers strak en heel gewoon naar mijn smaak toe in de ochtend een heel simpel en standaard ontbijt is ok als je het niet erg vindt de kamers zijn dan ook gewoon simpel geen luxe maar ok en netjes

Datum van verblijf: februari 2019
GeoffreyIbis, Guest Relations Manager van Ibis Amsterdam Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2019

Beste 105dirkv,
Hartelijk dank dat u voor ibis heeft gekozen, en dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf te beoordelen. Het is fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Het is altijd een goede motivatie voor ons team om positieve feedback te krijgen.
Nogmaals bedankt, en we hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 27 december 2018

Mooi hotel, wij hebben hier vaker overnacht. Mooie kamer, bedden waren gescheiden van elkaar. De douchecabine was wel een beetje klein. Het afvoerputje liep vol water, dit hebben we ook aangegeven bij de receptie. Ontbijtzaal was nu op de begane grond. Veel keus, alleen kleine tafels.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Het voordeel van dit hotel is de gunstige ligging t.o.v. Amsterdam c.s. Het nadeel is dat sommige (onze) kamers zo ongeveer aan het perron lagen. Ramen kunnen (dus) niet open, en de airco koelde slecht. Daardoor onrustige nacht voor €300,-. Efficiënte check-in/out.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2018

Het hotel ligt prima naast het CS. Goede bereikbaarheid en zelfs een parkeergarage voor de deur. De achterste vleugel heeft een mooi uitzicht over het IJ. Zowel met bus, metro trein en pont kan je door heel Amsterdam.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken