TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 27 december 2018

Mooi hotel, wij hebben hier vaker overnacht. Mooie kamer, bedden waren gescheiden van elkaar. De douchecabine was wel een beetje klein. Het afvoerputje liep vol water, dit hebben we ook aangegeven bij de receptie. Ontbijtzaal was nu op de begane grond. Veel keus, alleen kleine tafels.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

Het voordeel van dit hotel is de gunstige ligging t.o.v. Amsterdam c.s. Het nadeel is dat sommige (onze) kamers zo ongeveer aan het perron lagen. Ramen kunnen (dus) niet open, en de airco koelde slecht. Daardoor onrustige nacht voor €300,-. Efficiënte check-in/out.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 26 augustus 2018

Het hotel ligt prima naast het CS. Goede bereikbaarheid en zelfs een parkeergarage voor de deur. De achterste vleugel heeft een mooi uitzicht over het IJ. Zowel met bus, metro trein en pont kan je door heel Amsterdam.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hier ben ik erg vaak geweest. Ik ben dol op Ibis Hotel. Mooie locatie aardige personeel. Ik had het leuk gehad in deze hotel. Ik was er voor een event daarna mochten we blijven. Mij mn dag kon niet meer stuk.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Zeer goed hotel , je wordt er van de eerste tot de laatste dag verwend en van alles op de hoogte gehouden . De kamers worden er goed onderhouden en de ligging is zeer goed , vlak bij het centraal station .

Kamertip: De kamers zijn zeer proper
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels