Beoordeeld op 18 juni 2019

Mooi en goed hotel. Ruime kamer met heerlijke bedden. Hartje centrum en lekker rustig gelegen. Alle praktische voorzieningen en bezienswaardigheden zijn in de buurt op loopafstand. Upgrades makkelijk te regelen.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
RoyKamphuis, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Beste gast,

Hartelijk dank dat u even de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Het doet ons een groot plezier te lezen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest en u heeft genoten van uw tijd in Amsterdam.

Wij hopen u dan ook nogmaals bij ons te verwelkomen in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 29 januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Roy K, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Een goed, schoon, mooi hotel. Vriendelijk personeel. Midden in Het Hartje van amsterdam ! Goede bedden , mooie douches , grote kamers! Onzettend fijne 3 nachten gehad ! Zeker Een Aanrader voor iedereen

Datum van verblijf: januari 2019
Roy K, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Het doet ons erg veel plezier te vernemen dat alles naar wens is geweest and dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons.

Wij hopen u dan ook nogmaals bij ons te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 2 januari 2019

Datum van verblijf: december 2018

Beoordeeld op 21 november 2018

Zeer centraal gelegen zakenhotel met mooie, rustige kamers. Enige parkeergelegenheid is aanwezig. Met name de bedden zijn super comfortabel. Hotel straalt rust uit in hectisch Amsterdam en heeft verder alle faciliteiten die men kan verwachten van een dergelijk luxe hotel.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Roy K, General Manager van Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons.

Het doet ons groot plezier te vernemen dat alles naar wens is geweenst tijdens uw verblijf en wij hopen u dan ook spoedig nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.