Beoordeeld op 7 mei 2019

Goede ligging, heerlijke kamer, uitgebreid ontbijt en veel luxe waardoor een nachtje Amsterdam erg relaxed wordt. Ook kon de koffer erg makkelijk en veilig in het hotel blijven na uitchecken. Erg fijn!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Beste NorthStar61182355075,

Ik zou u graag willen bedanken voor het reviewen van uw verblijf met ons! Dit stellen wij zeer op prijs.

Het is een genot om te lezen dat u uw heeft vermaakt bij ons en dat u uw verblijf met een 5 van de 5 sterren beoordeeld! Ook de complimenten over de goede ligging, heerlijke kamer, uitgebreid ontbijt, koffer opslagruimte en dat u het een luxe vond om hier te zijn waardoor uw nachtje in Amsterdam ook erg relaxed was zijn van harte welkom.

Wij hopen er op om u zo gauw mogelijk weer te mogen verwelkomen wanneer u zich weer bevindt in Amsterdam.

Hartelijke groeten,
Thomas - Guest Relations Team

Beoordeeld op 4 april 2019

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Beoordeeld op 18 maart 2019

Prima hotel. Alleen de indeling van de kamer kan beter. Verder bleek het putje van de douche niet goed door te lopen, maar dat konden we gewoon keurig netjes melden. Goed personeel en goede service. Zou hier weer naar terug gaan.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Beste Mobile11715943181,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw ervaring in ons hotel.

Wij zijn zeer verheugd om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf. Bedankt voor de complimenten naar het personeel en de service.

Namens het hele team zien wij er naar uit om u nogmaals te verwelkomen in de toekomst!

Ilona - Guest Relations Team

Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen tegenover treinstation en midden in het oude centrum van Amsterdam.
Aangenaam hotel met super vriendelijk personeel. Zeer degelijk ontbijt
Speciaal diner in het nieuwe restaurant.
Alles Top, del een beetje duur voor de kamers.
Sommige mogen beetje aangepast worden.

Toch een aanrader om Amsterdam te verkennen.

Datum van verblijf: februari 2019
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Beste Serge V,

Allereerst bedankt voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen op TripAdvisor.

Wij zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en vooral van het ontbijt en het diner.

Bedankt voor de complimenten naar het personeel dit wordt zeer gewaardeerd!

Wij hopen dat we u nogmaals mogen verwelkomen in de toekomst.

Ilona - Guest Relations Team

Beoordeeld op 16 februari 2019

Super locatie. Tegenover Centraal Station, heb een hotel gezocht om die reden. Kwam hier terecht via Booking.com. Prachtig hotel. Fijne sfeer. Super schoon. High tech...alles te regelen in je kamer door touchscreen. En roomservice.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2019

Geachte Edgard K,

Ik wil u allereerst hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u heeft genomen om deze review achter te laten.

Uw complimenten en ervaring met ons hotel is zeer fijn om te horen en ik heb uw enthousiastische review gedeeld met ons hele team!

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen!

Silke - Guest Relations Team