TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen tegenover treinstation en midden in het oude centrum van Amsterdam.
Aangenaam hotel met super vriendelijk personeel. Zeer degelijk ontbijt
Speciaal diner in het nieuwe restaurant.
Alles Top, del een beetje duur voor de kamers.
Sommige mogen beetje aangepast worden.

Toch een aanrader om Amsterdam te verkennen.

Datum van verblijf: februari 2019
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Beste Serge V,

Allereerst bedankt voor het nemen van de tijd om uw ervaring te delen op TripAdvisor.

Wij zijn zeer verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en vooral van het ontbijt en het diner.

Bedankt voor de complimenten naar het personeel dit wordt zeer gewaardeerd!

Wij hopen dat we u nogmaals mogen verwelkomen in de toekomst.

Ilona - Guest Relations Team

Beoordeeld op 16 februari 2019

Super locatie. Tegenover Centraal Station, heb een hotel gezocht om die reden. Kwam hier terecht via Booking.com. Prachtig hotel. Fijne sfeer. Super schoon. High tech...alles te regelen in je kamer door touchscreen. En roomservice.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2019

Geachte Edgard K,

Ik wil u allereerst hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u heeft genomen om deze review achter te laten.

Uw complimenten en ervaring met ons hotel is zeer fijn om te horen en ik heb uw enthousiastische review gedeeld met ons hele team!

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen!

Silke - Guest Relations Team

Beoordeeld op 5 februari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
PPVictoria, Guest Relations Manager van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Beoordeeld op 19 januari 2019 via mobiele applicatie

Met vrienden meerdere keren een drankje gedaan in de bar en het restaurant van dit hotel. De drankjes waren goed, maar de service zeer slecht. Meerdere keren duurde het heel lang tot we bediend werden en als we aangaven nog niet bediend te zijn werd daar verder alsnog niet veel mee gedaan.

Datum van verblijf: januari 2019
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Geachte May1001001,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review.

Wij vinden het zeer spijtig te zien dat u de service in onze bar als niet goed hebt ervaren. Wij streven altijd naar de beste service voor onze gasten.

Uw commentaar is hierom ook gedeeld met onze Food & Bevarage Manager, die er de juiste actie op zal ondernemen.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat wij u wederom mogen ontvangen om zo uw verwachtingen te kunnen overtreffen.

Marjolijn - Guest Relations Team

Beoordeeld op 1 januari 2019

Ruime kamer en toilet, aanpassing badkamer super! Regeling van de temperatuur en het licht op de kamer kan je helemaal zelf bepalen, zonder je bed uit te gaan. Traplift via zijdeur. Ontbijt heerlijk, de bediening is super.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Plaza Hotels
PPVictoria, Guest Relations Team van Park Plaza Victoria Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Geachte Inspire39008902875,

Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u heeft genomen om deze review achter te laten. Het is voor ons team zeer belangrijk om de meningen en ervaringen terug te kunnen lezen van onze gasten.

Ik ben erg blij om te lezen dat uw ervaringen naar wens waren tijdens uw verblijf met ons. Uw tevredenheid is daarom zeker gedeeld met het hele team en dit is zeer gewaardeerd.

Wij kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

Silke - Guest Relations Team