3 weken geleden beoordeeld

Ontzettend leuk én goed geregeld! Heerlijk eten en ook echt goed dat bottomless echt bottomles was. Soms wordt er natuurlijk gepretendeerd dat het zo is, maar dan wordt er niet bijgeschonken. De bediening was ook heel goed; aardig en niet te aanwezig, maar ook niet ongeïnteresseerd. Reden om terug te komen!

Datum van verblijf: juli 2020
Jolanda Sadni Ziane, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Story writer joseifen v,

Wat een top review. Hartelijk dank voor de geweldige complimenten over de Bottomless Brunch geserveerd op zondag's in ons Pressroom restaurant.

Ik ben erg blij om te lezen dat de bottomless bubbels en het eten naar wens zijn geweest, evenals de service van ons restaurant team. Ik zal de complimenten delen met het hele team, want zij zullen net zo blij zijn als ik met deze mooie woorden.

Wij zien jullie graag terug bij een volgende Bottomless Brunch of misschien een verblijf in INK!

Beoordeeld op 29 november 2019 via mobiele applicatie

Het verblijf was prima, maar het personeel was echt top! Erg vriendelijk en behulpzaam. Ik was hier met m'n vriendin omdat we een feestje hadden in de buurt. Late check-out was overigens ook geen probleem!

Eten was naar mijn mening wat minder, vriendin vond het overigens wel goed.

Datum van verblijf: juli 2019
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Beste Story Writer nv371,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons in INK.

Ik ben erg trots om te lezen dat ons personeel het hoogtepunt is geweest van uw verblijf bij ons.

Uw feedback over het diner heb ik doorgegeven aan onze F&B manager.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een memorable verhaal.

Beoordeeld op 12 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel en heerlijk gegeten. De sfeer en bediening zijn top. Ook een cocktail drinken aan de bar is echt een aanrader. Daar maken ze er echt een mooi iets van. Top
Locatie Echt de moeite waard was dit.

Datum van verblijf: november 2019

Beste Story Writer 343yvonnes,

Hartelijk dank voor een geweldige recensie over uw recente ervaring bij ons in INK!

Ik ben erg blij en trots om te lezen dat u de sfeer en vooral de ervaren service als top heeft ervaren. De compliment over de PRESSROOM bar en onze keuken hebben we gedeeld met het team.

Nogmaals hartelijk dank en graag tot een volgende keer voor nog meer mooie verhalen!

Beoordeeld op 18 september 2019

In het bruisende hart van Amsterdam, dichtbij de Dam, ietwat verstopt, vind ik een ontspannen sfeer, een eerlijke open keuken, met zeer vriendelijke gastvrouwen en -heren die een prima lunch serveren, snel en goed of uitgebreid, een fijne onderbreking van een zakelijke of ontspannende dag in the city!

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken

Beste Story Writer Allard C,

Wow! Een perfecte score! Hartelijk dank voor dit mooi compliment!

Ik ben erg blij dat u een goede lunch ervaring heeft gehad bij ons in het PRESSROOM restaurant en bar. Uw geweldige feedback over ons PRESSROOM restaurant hebben wij gedeeld met het hele team.

Wij hope u nogmaals te mogen verwelkomen voor een overnachting, lunch, diner of een drankje.

Beoordeeld op 15 juli 2019

1 nacht doorgebracht met mijn vriendin in een dit fantastische hotel. De kamer was mooi versierd met overal chocolaatjes in de vorm van ❤️. Wat ons vooral opviel is de artistieke sfeer in en om het hotel, de kamer heeft een heus verhaal/plattegrond van de stad Amsterdam heel uniek en het zorgt ervoor dat je alles wilt lezen van deze bijzondere muurschildering. De gastvrijheid is hier buitengewoon, van de activiteiten wat je allemaal kunt doen tot een heus verhaal over het hotel. Het personeel neemt de echt tijd voor jou als gast.

Savonds gegeten bij het restaurant “The Pressroom” voortreffelijke service met een glimlach en heerlijk sappige biefstuk met als toetje een chocolade mouse waar je zeker nog een keer terug voor gaat.

Datum van verblijf: juli 2019
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Beste Story Writer K4K3S,

Hartelijk dank voor de fijne review die u voor ons geschreven heeft.
Het is een waar plezier om te lezen dat u het zeer kon waarderen wat wij voor u in de kamer hadden voorbereid en dat u de plattegrond in de kamer erg kon waarderen.
Ik zal ook zeker uw complimenten over ons restaurant "The Pressroom" delen met het team. Ik ben er van overtuigd dat zij dit ook zullen waarderen!

Nogmaals dank voor uw review en wij hopen u snel weer te mogen zien.

Jolanda Sadni-Ziane