Beoordeeld op 21 januari 2019

In hartje centrum ligt dit hotel, vlakbij de Dam,Jordaan en het Red light district.
Receptie was erg vriendelijk en sprak gewoon Nederlands.
De kamer was voor de locatie groot genoeg, met ruime badkamer en heerlijke regendouche.Mooie wastafel en grappige muur met info over Amsterdam.
Bed was heerlijk groot en stevig.Verder was het ook fijn schoon.
we waren binnen om een uur of 6 en toen werd er geklopt voor de turn down service.
Het ontbijt was op een mooie locatie met genoeg keuze.

Datum van verblijf: januari 2019
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Beste Story Writer DaveRijp,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring bij ons te delen op Tripadvisor.
Het maakt me trots om te horen dat u zo'n INK-tastische tijd hebt gehad bij ons in INK Hotel Amsterdam, daarnaast is het erg leuk om te horen dat u de kamers in het hotel ruim, fris en comfortabel vindt.

Er is echter altijd meer te ontdekken bij INK, we hopen u daarom zeker in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Wederom ontzettend bedankt voor het aanbevelen van ons hotel!

Jolanda Sadni
General Manager

Beoordeeld op 16 januari 2019 via mobiele applicatie

Als cadeau voor mijn verjaardag met mijn vriendin bij INK hotel geslapen. We hadden een prachtige, met ballonnen en verjaardagskaart gedecoreerde, kamer en de kamer was schoon en van alle gemakken voorzien! In de avond in het restaurant gegeten en ook hier was iedereen op de hoogte van mijn verjaardag. Een prachtig verjaardagsdessert gehad en bovenal heerlijk gegegeten. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Top hotel!

Datum van verblijf: januari 2019

Beste Story Writer Patrickph16,

Hartelijk dank voor je review en namens mij ook nog van harte gefeliciteerd!
Geweldig om te lezen dat ons team op alle mogelijke manier je speciaal heeft laten voelen.
Een verjaardag hoor je nou eenmaal te vinden!

Ik hoop dat je vriendin het ook leuk heeft gehad, ik kan mij bijna niet anders voorstellen!

Nogmaals, hartelijk dank voor je tijd om een review te schrijven en wij hopen je snel weer te zien!

Jolanda Sadni
General Manager

Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een hoop vriendelijk personeel. Er is bij de lobby ook een sfeervolle leeshoek met openhaard. Bar met een toepasselijk design en aangrenzend restaurant. Luxe en stijlvol ingerichte kamers.

Datum van verblijf: november 2018
Jolanda S, General Manager van INK Hotel Amsterdam - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Beste Story Writer Quinstanttravel91,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review over uw verblijf!
Geweldig om te lezen dat u heeft genoten van het design van het hotel, de lobby en de bar!
Dit hebben wij samen met het bedrijf Concrete gedaan om de geschiedenis van het gebouw levendig te houden!
Fijn dat dit goed overgekomen is tot aan de kamers aan toe!

Nogmaals dank voor uw verblijf en wij hopen u snel weer te verwelkomen!

Jolanda Sadni-Ziane

Beoordeeld op 19 december 2018

Met mijn vriend hier geslapen in December. Het hotel heeft een verhaal te vertellen en dat maken ze door veel leuke details goed kenbaar. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Kamer van alle gemakken voorzien en de locatie van het hotel is perfect.

Datum van verblijf: december 2018

Beste Story Writer Lvh180,

Hartelijk dank voor je review!
Geweldig om te lezen dat je een fijn verblijf gehad hebt met je vriend bij ons in het hotel!
Fijn om te lezen dat het verhaal van het hotel is overgekomen en wij zijn hier dan ook erg trots op!
Ik zal er voor zorgen dat je feedback bij iedereen terecht komt.

Nogmaals dank voor je review en wij hopen je graag weer terug te zien!

Jolands Sadni-Ziane

Beoordeeld op 13 december 2018

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com