Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Danja P

GEWELDIG

Beoordeling van Hotel Okura Amsterdam
5,0 van 5 bollen24 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een geweldig weekend hebben wij gehad! Louis Tency heeft ons verblijf binnen het hotel ongekend gemaakt. Een dikke pluim voor hem en het team.

Heerlijk gegeten in het Serre restaurant. Waar wij ook een super service hebben gehad van Caroline. Als afsluiter hebben wij een cocktail gedaan bij de bar boven in het hotel. Met een ongelofelijk mooi uitzicht over Amsterdam. De zeer vriendelijke Annabel heeft ons verrast met haar bartender skills. Een zeer geslaagd verblijf en enorm genoten dankzij al het top personeel!!!

Op naar ons volgende bezoek!

Sander en Danja
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager of Hotel Okura Amsterdam, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 31 mei 2024
Dear Danja P,

Thank you for visiting Hotel Okura Amsterdam and for taking the time to share such a wonderful review.

We are thrilled to hear that you had an amazing weekend also, we are very glad to know that Louis and our team made your stay exceptional.

We are also glad you enjoyed your meal at the Serre restaurant and received excellent service from Caroline.

The impressive Amsterdam view from our bar, along with Annabel's impressive bartending skills, seems to have added a special touch to your experience.

We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another Omotenashi guest experience.

Kind regards,

Andrea Romero
Quality Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 302
  • Expedia.com
    € 302
  • Skyscanner.com
    € 288
  • Hotels.com
    € 302
2.3 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 166
  • Skyscanner.com
    € 242
  • Agoda.com
    € 159
  • Hotels.com
    € 243
2.0 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 181
  • Expedia.com
    € 193
  • Skyscanner.com
    € 170
  • Hotels.com
    € 178
2.5 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
€ 116
€ 66
  • Skyscanner.com
    € 67
  • Expedia.com
    € 78
  • Vio.com
4.6 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
Exterior view
€ 99
  • Mercure
    € 89
  • Vio.com
    € 87
  • Expedia.com
    € 99
5.8 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Expedia.com
    € 101
  • ZenHotels.com
    € 85
  • Hotels.com
    € 101
2.0 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Bar/lounge
  • Skyscanner.com
  • Agoda.com
    € 116
  • Vio.com
4.3 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Algotels
  • Agoda.com
    € 83
  • Expedia.com
    € 84
1.3 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Restaurant
  • Expedia.com
    € 71
  • Skyscanner.com
    € 66
  • Official Site
    € 55
5.2 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
The Twin Room at the New West Inn Amsterdam
  • Skyscanner.com
    € 63
  • Agoda.com
    € 62
  • Expedia.com
    € 65
6.9 km van Hotel Okura Amsterdam
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordelingen (3.549)
Beoordelingen filteren
3.549 resultaten
Waardering van reizigers
2.479
742
200
76
52
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.479
742
200
76
52
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.549 beoordelingen
Beoordeeld op 11 april 2024 via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van een 50-jarig huwelijk in “De Serre” van het Okura Hotel geluncht met 50 personen. Bij binnenkomst een heerlijk drankje met verse passievrucht, fantastisch. Tijdens de lunch voor -, hoofd - en nagerechten. Gerechten als tempura garnalen, steak tartaar, super lekkere kipstukjes, een heerlijke tomatensoep, sandwiches, makarons, te veel om op te noemen. Alles super kwaliteit zoals je dit hier mag verwachten.

Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 873hang
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager of Hotel Okura Amsterdam, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2024
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your experience at Hotel Okura Amsterdam.

We are thrilled to have had the opportunity to host such a special occasion as your 50th wedding anniversary celebration. It warms our hearts to know that you and your guests enjoyed a fantastic lunch experience at Serre.

It sounds like you had a delightful culinary journey with us, from the delicious drink with fresh passion fruit upon arrival to the array of starters, main courses, and desserts. We take great pride in sourcing the finest quality ingredients and crafting dishes that exceed expectations.

Your kind words regarding the super quality of the food are greatly appreciated. We're delighted to have been able to contribute to such a memorable milestone in your lives.

Thank you once again for choosing Hotel Okura Amsterdam for your anniversary celebration. We hope to have the pleasure of welcoming you back for more special moments in the future.

Kind regards,

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2024 via mobiele applicatie

Omdat mijn vrouw iets te vieren had, boekte ik na ca. 20 jaar weer dit hotel (executive room). Op de eerste avond (gisteren) zouden we dineren bij Le Ciel Blue en vandaag bij Zazanka.

Volgens haar website is Okura Amsterdam één van de drie Leading Hotels of the World. Ik heb echter een andere ervaring en in veel betere hotels verbleven. Zo wilde ik bij het inchecken meteen een afspraak bij de personal trainer in de gym maken; dat kon echter niet omdat ik persoonlijk naar de gym moest om een afspraak te plannen.
De betere hotels die ik ken, bieden valet parking aan. Dit hotel kennelijk niet.
De kamers voor gasten die blijven overnachten worden in de tweede helft van de dag schoon gemaakt. Dit heb ik nog nooit gemaakt. Toen ik daar om 15.00uur achter kwam, verzocht ik het hotel om mijn kamer zo snel mogelijk schoon te maken, omdat ik voor het diner nog een dutje wilde doen. Het zou meteen gebeuren; dus niet.
Om 16.15uur ben ik maar zelf naar het kamermeisje dat in een andere kamer bezig was gelopen met de vraag of zij onze kamer wilde doen. Dat gebeurde ook.
Maar in dit leading hotel worden de lakens niet verwisseld, voor gasten die blijven overnachten geen badzout en badschuim aangevuld.

Het diner bij Le Ciel Blue was heerlijk en het bedienend personeel deed zijn uiterste best.

Kamertip: Het aantal ligbedden in het zwembad is beperkt. Claim je ligbed tijdig (handdoek op ligbed). De vloer wordt op de dag niet gereinigd.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Navigate34872831858
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager of Hotel Okura Amsterdam, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2024
Google-vertaling

Dear Navigate34872831858,

Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hotel Okura Amsterdam. We appreciate your choice to celebrate a special occasion with us, and we regret that your experience did not meet your expectations.

We sincerely apologize for the inconvenience you faced in different areas of our hotel. We understand the importance of providing convenient and efficient services, and your feedback will be used to address these areas for improvement.

On a positive note, we are delighted to hear that you enjoyed your dinner at Ciel Bleu Restaurant and appreciated the efforts of our staff. We strive to provide exceptional dining experiences, and it is rewarding to know that we succeeded in this aspect of your stay.

We value your feedback as it helps us identify areas for improvement and enhance the overall guest experience. Unfortunately, I cannot link this review with your reservation, is it possible to send us an email to feedback@okura.nl? I would like to follow up with you via a phone call.

We hope you will consider giving us another opportunity in the future to demonstrate the high standards of service that we aim to provide.

Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the chance to welcome you back and exceed your expectations in the future.

Sincerely,

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2023

High tea is perfect. Prachtige presentatie en heerlijk qua smaak. Bediening is top en het eten is echt kunst. Wat een geweldige ervaring. Alleen al de binnenkomst is een feestje. Iedereen erg aardig en een aanrader

Datum van verblijf: december 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 11marijkef
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager of Hotel Okura Amsterdam, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2023
Google-vertaling

Dear 11marijkef,

Thank you for sharing your delightful experience with us! We're thrilled to know that you enjoyed our Afternoon Team at Serre Restaurant.

We're pleased to hear that you received top-notch service. Providing excellent customer service is one of our priorities, and it's rewarding to know that our team contributed to making your experience memorable.

Your kind words about the food being "truly art" bring a smile to our faces. We strive to create culinary experiences that go beyond mere sustenance and become a form of artistic expression.

Thank you for highly recommending us. Your recommendation means a lot to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful experience.

Sincerely,

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 december 2023

Vanaf dat je aankomt en parkeert in de ondergrondse garage en weer vertrekt. Alles is even perfect. Hier gaat alles gepaard met een glimlach. Geweldige ontvangst aan de receptie. Prachtige kamer en de service tsjonge, van een werkelijk ongekend niveau.
Dineren in het Yamazoto restaurant, vervolgens heerlijk overnachten en genieten van een culinair ontbijt waarin het je aan niets ontbreekt. Dat is het Okura gevoel!

Datum van verblijf: december 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 20RST
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager of Hotel Okura Amsterdam, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2023
Google-vertaling

Dear 20RST,

Thank you so much for taking the time to share your positive review with us.

It makes us proud to know that every aspect of your stay, from the moment you arrived at the underground garage to the exceptional service and dining experience, left a lasting impression. We take great pride in delivering a high level of service, and it's truly rewarding to hear that our efforts were reflected in your stay.

Our Yamazoto restaurant is indeed a gem displaying traditional kaiseki cuisine, and we are delighted that you enjoyed your dining experience there. It's our goal to provide an unforgettable and seamless experience for our guests, and your words reaffirm that we are on the right track.

We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with another exceptional stay. If there's anything specific you'd like to share or if there are ways we can enhance your experience even further, please feel free to let us know.

Thank you again for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of serving you again in the future.

Sincerely

Andrea Romero
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 december 2023 via mobiele applicatie

Het begint al bij aankomst, prima ontvangst door Peter , bagage wordt snel uitgepakt, auto naar overdekte parkeerplaats gereden, vlot inchecken, prima kamer, zeer schoon, prima spa en prachtig zwembad. De Japanse restaurants zijn top, de Serre is niets bijzonders. Zeer vriendelijke bediening, goed ontbijt. We komen hier al jaren en dat blijft zo wat ons betreft.

Kamertip: Reserveer in één van de Japanse restaurants in het hotel.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Paul H
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Quality Manager of Hotel Okura Amsterdam, Other van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2023
Google-vertaling

Dear Paul H,

Thank you very much for your visit to Hotel Okura Amsterdam and for sharing your positive experience with the TripAdvisor community.

We appreciate your kind words and it makes us proud when we read that you had a pleasant stay from start to finish and that we were able to give an autenthic five star experience.

We will definitely share your comments with our team because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to improve the quality of our services continuously.

Thank you again for recommending us to the world and we look forward to welcoming you again.

Yours sincerely,

The Hotel Okura Amsterdam Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken