Beoordeeld op 9 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij verblijven al jaren bij het Okura als we een weekend weg naar Amsterdam gaan.
Hier staat gastvrijheid en service hoog in het vaandel. Van het begin tot het einde wordt
je heerlijk in de watten gelegd. Vriendelijke conciërge (meneer Lex is echt de vriendelijkste conciërge ever) en portier Richard neemt je alles (letterlijk) uit handen om je verblijf nog relaxter te maken.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Constant, al jaren !

Datum van verblijf: maart 2020
HotelOkuraAmsterdam, Manager van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Okura Amsterdam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen.

Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel, met onze faciliteiten en onze collega's Richard en Lex van het Front Office team in het bijzonder. Wij streven altijd naar de beste service voor onze gasten en wij zijn trots dat u dit zo ervaren heeft.

Nogmaals hartelijk dank voor uw aanbeveling, en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Hotel Okura Amsterdam.

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Al vele jaren mogen wij al het goede, wat ons favoriete hotel Okura te bieden heeft , in ontvangst nemen .Onze ervaring is dat er constant alles aan wordt gedaan om het ( al zeer hoge ) niveau te behouden of zelfs nog te overtreffen . In het bijzonder willen wij nog even de naam noemen van Richard de portier/gastheer die als geen ander de kunst verstaat om de gasten ,naast alle luxe en comfort , het “thuis gevoel” te geven waardoor alles klopt ( dankjewel Richard!!) . Dat alles maakt het verblijf bij Hotel Okura altijd weer tot een onvergetelijke ervaring . Wij kijken al weer uit naar de volgende keer !! Rik en Elles.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
HotelOkuraAmsterdam, Manager van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Geachte Rik en Elles,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Hotel Okura Amsterdam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen.

Het doet ons erg goed om te lezen dat u wederom zo enthousiast bent over ons hotel en de service, in het bijzonder Richard van het Front Office team.

Wij zijn blij dat u al jaren voor Hotel Okura Amsterdam kiest en het is een genoegen te vernemen dat u opnieuw heeft genoten. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons erg veel plezier dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers.

Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Hotel Okura Amsterdam.

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een aaneenschakeling van wow-momenten gegeven aan mijn vrouw en ik. Prachtige kamer met een mooi uitzicht over Amsterdam. Een heerlijke lounge met heerlijk eten en supervriendelijk personeel. De cocktailbar is ook zeker een aan te raden. Niks is hun te gek.

Bedankt voor deze ervaring!

Datum van verblijf: januari 2020
HotelOkuraAmsterdam, Manager van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2020

Geachte SteveD,

Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel, met de kamer, cocktailbar en ons personeel in het bijzonder.
Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons erg veel plezier dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze collega's.

Beoordeeld op 9 februari 2020

Moet toch zeggen dat voor een 5* sterren hotel dit hotel toch een beetje tegen valt. Slecht is het absoluut niet. Je wordt keurig binnen gehaald dat wel, maar de kamer was wel aan update toe. Er stond nog een babybedje bij ons op de kamer en na ons telefoontje kwamen ze na een halfuur met nog een babybedje.. klein misverstand.

De wellness was ook niet echt rustgevend. Alle bedjes bezet, geen ruimte om je kleren verder op te hangen, handdoeken die verdwenen omdat niemand meer wist waar ze lagen. Dat kan idd wel beter.

De (bamboe)massage die we er hebben gehad was wel heerlijk!

En toch vind ik het jammer dat bij zo'n prijzig hotel ook het parkeren qua prijs 5* is. Dat zou toch in de prijs van de kamer moeten zitten.

Verder heerlijk geslapen na een avond eten bij Ciel Blue.

Beoordeeld op 1 februari 2020 via mobiele applicatie

Was wel leuke avond in het okura Japans restaurant. Leuke mensen leren kennen . Was een avond om niet snel te vergeten . Gaan snel nog een keer . Heb paar foto’s toe gevoegd. Van de avond en de mensen die we ontmoet hadden

Datum van verblijf: januari 2020
HotelOkuraAmsterdam, Manager van Hotel Okura Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beste mr Wiersema,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen middels TripAdvisor. Het was een genoegen om u als gast te mogen verwelkomen, en fijn om te lezen dat het allemaal zo naar wens is geweest. We zullen ervoor zorgen dat uw complimenten worden gedeeld met het Sazanka team.

Hopelijk hebben wij het genoegen om u in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomen

Het Okura Team