TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel erg bedankt voor het fantastische verblijf, van check in tot check out een topervaring... Absoluut een aanrader in Amsterdam! Nog een extra bedankje voor de attentie n.a.v. onze huwelijksverjaardag!

Datum van verblijf: april 2019
KimptonAmsterdam, General Manager van Kimpton De Witt Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Beste Ward_Paredis,

Dank je wel voor het review! Wat geweldig om te lezen dat u een top ervaring heeft gehad bij Kimpton De Witt en nog gefeliciteerd!

Wij hopen u terug te zien de volgende keer dat u Amsterdam bezoekt!

Bart van de Brug
General Manager

Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ideale ligging om Amsterdam te ontdekken.
De kamer was zeer netjes en voorzien van alle comfort. De details die aanwezig zijn maken het verschil.
Je zou het niet verwachten van een hotel vlakbij het centrum maar onze kamer was als het ware geluidsdicht wat het zeer aangenaam maakt om te slapen na een dagje stappen in Amsterdam.
Het ontbijt was tip top in orde zoals het hoort te zijn. Indien je twijfelt tussen een aantal hotels in Amsterdam, kan ik dit hotel enkel maar aanraden.
Minpuntje is misschien de dure privé parking maar anderzijds staat je auto wel op een veilige plaats en na het uitchecken kan je je auto gewoon nog ter plaatse laten wat het gemakkelijk maakt om nog een aantal uurtjes in Amsterdam te verblijven.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

Kleine maar mooie kamer, goed uitgerust met alle nodige toebehoren. De geluidsisolatie is top. Vriendelijke ontvangst aan de receptie - wel Engelstalig. Ideaal gelegen hotel - geen nachtlawaai ondanks minder fraaie buurt.

Datum van verblijf: februari 2019
KimptonAmsterdam, Manager van Kimpton De Witt Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Beste Sofie_sofia,

Hartelijk dan voor u review op TripAdvisor naar aanleiding van u verblijf onlangs.

We hopen dat u op u volgende trip naar Amsterdam wederom voor het Kimpton De Witt kiest.

Assistant General Manager

Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel. Vriendelijke ontvangst met genoeg uitleg. Kamer gewoon. Heel fijn bed en ook rustige omgeving. Geen enkele geluidsoverlast. Lekker dicht bij het centraal station en pal in het centrum. Koffer daar gelaten tot we weer naar huis gingen met de trein. We gaan er zeker weer terug.

Datum van verblijf: februari 2019
KimptonAmsterdam, Manager van Kimpton De Witt Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Beste Cis V,

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor.

Fijn dat u heeft genoten van u verblijf bij ons.

Tot de volgende keer?

Assistent General Manager

Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hôtel. Idéale ligging voor central Amsterdam. Uitstekend ontbijt en rustige en moderne comfortabele kamers. Valet Parking beschikbaar tegen gunstige prijs. Snelle checkin en efficiente bediening.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
MikeR5369, Manager van Kimpton De Witt Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Beste RikvbGent,

Goed te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in het Kimpton De Witt hotel.

We kijken er al naar uit je wederom te verwelkomen.

Assistant General Manager