TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ideale ligging om Amsterdam te ontdekken.
De kamer was zeer netjes en voorzien van alle comfort. De details die aanwezig zijn maken het verschil.
Je zou het niet verwachten van een hotel vlakbij het centrum maar onze kamer was als het ware geluidsdicht wat het zeer aangenaam maakt om te slapen na een dagje stappen in Amsterdam.
Het ontbijt was tip top in orde zoals het hoort te zijn. Indien je twijfelt tussen een aantal hotels in Amsterdam, kan ik dit hotel enkel maar aanraden.
Minpuntje is misschien de dure privé parking maar anderzijds staat je auto wel op een veilige plaats en na het uitchecken kan je je auto gewoon nog ter plaatse laten wat het gemakkelijk maakt om nog een aantal uurtjes in Amsterdam te verblijven.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

Kleine maar mooie kamer, goed uitgerust met alle nodige toebehoren. De geluidsisolatie is top. Vriendelijke ontvangst aan de receptie - wel Engelstalig. Ideaal gelegen hotel - geen nachtlawaai ondanks minder fraaie buurt.

Datum van verblijf: februari 2019
KimptonAmsterdam, Manager van Kimpton De Witt Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019

Beste Sofie_sofia,

Hartelijk dan voor u review op TripAdvisor naar aanleiding van u verblijf onlangs.

We hopen dat u op u volgende trip naar Amsterdam wederom voor het Kimpton De Witt kiest.

Assistant General Manager

Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel. Vriendelijke ontvangst met genoeg uitleg. Kamer gewoon. Heel fijn bed en ook rustige omgeving. Geen enkele geluidsoverlast. Lekker dicht bij het centraal station en pal in het centrum. Koffer daar gelaten tot we weer naar huis gingen met de trein. We gaan er zeker weer terug.

Datum van verblijf: februari 2019
KimptonAmsterdam, Manager van Kimpton De Witt Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Beste Cis V,

Hartelijk dank voor uw review op TripAdvisor.

Fijn dat u heeft genoten van u verblijf bij ons.

Tot de volgende keer?

Assistent General Manager

Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hôtel. Idéale ligging voor central Amsterdam. Uitstekend ontbijt en rustige en moderne comfortabele kamers. Valet Parking beschikbaar tegen gunstige prijs. Snelle checkin en efficiente bediening.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
MikeR5369, Manager van Kimpton De Witt Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Beste RikvbGent,

Goed te lezen dat je genoten hebt van je verblijf in het Kimpton De Witt hotel.

We kijken er al naar uit je wederom te verwelkomen.

Assistant General Manager

Beoordeeld op 17 december 2018

Het is niet het meest charmante stuk van de stad maar wel het meest centraal gelegen. De eerste van dit najaar was aan het smelten en het was een grauwe dag. Maar die verdween toen we dit hotel binnen liepen. We hadden een zeer vriendelijk en hartelijk ontvangst.Kordaat en heldere uitleg over wat de mogelijkheden waren en waar onze kamer lag. De kamer is erg leuk ingericht, op niks is bespaard. Cosy bed met heerlijke matrassen, met voldoende oplaadpunten voor je apparatuur. Er is zelfs een bluetooth speaker, ook geheel in stijl met de rest van de kamer. Er is een nespressomachine en een waterkoker die prima functioneren. De kamer is schoon en fris. Het uitzicht vond ik wat minder maar de inrichting en de verzorging compenseert dat op alle vlakken.
Mijn favoriet is toch wel de house bar. Waar je je even in Hong Kong of een ander grote stad waant. Niet alleen de inrichting draagt daar aan bij maar zeker ook de professionele houding van de barkeepers. Een klein, wat beschamend, incident met een andere gast wordt zorgvuldig en discreet opgelost zodat de betrokkenen zonder gezichtverlies de bar kunnen verlaten. Daarnaast is de cocktailkaart is creatief opgezet en de cocktailkeuze is verassend. Hier heeft iemand met liefde voor het vak aan gewerkt. Die liefde komt ook terug in de bereiding en dat zie en proef je in het eindproduct. En als dat dan met een killer smile geserveerd wordt, ja dan zit je op een van de beste plekken van Amsterdam.

Datum van verblijf: december 2018