Beoordeeld op 24 februari 2020

Afgelopen zaterdag hebben wij met 6 personen een afternoon tea gebruikt in Grandcafe Krasnapolsky. Frans bediende ons en heeft mijn oma waarmee we haar 91e verjaardag vierden, compleet in de watten gelegd. Bij iedere gang had hij een nieuwe verassing voor haar. Frans is echt een fantastische medewerker van Krasnapolsky, een medewerker met hospitality kwaliteiten vanuit zijn hart.

Datum van verblijf: februari 2020
ArneHeuwekemeijer, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Beste meneer / mevrouw,

Allereerst willen we u bedanken voor het nemen van de tijd om uw beoordeling op deze website te plaatsen.

Het team en ik zijn zeer onder de indruk vanwege uw vriendelijke woorden over Frans. Ik zal ervoor zorgen dat uw complimenten met de rest van het team worden gedeeld, voor wie het een eer was om u tijdens uw verblijf te helpen.

We verwelkomen u graag opnieuw in het NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

Met vriendelijke groeten,

Arne Heuwekemeijer - Hotel Director

Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad in het grand café! Uitzicht op de Dam midden in de stad maar toch heerlijk rustig en ontspannen gezeten. Eten was heerlijk en bediening super vriendelijk. Hier gaan we zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: februari 2020
ArneHeuwekemeijer, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw recente verblijf in het NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

Wat geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw lunch in het Grand Café en onnze vriendelijke bediening.

We zouden het fijn vinden u weer te mogen verwelkomen in het NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

Beoordeeld op 12 februari 2020

Zowel de lunch, high tea als het diner: perfecte locatie, perfecte bediening. Het is zoals het moet zijn: rustig, warm, smaakvol zonder al te veel franje. Diversiteit op menukaart, geen standaard bereiding.

Datum van verblijf: december 2019

Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor het plaatsen van uw hoge review.

Het is geweldig om te lezen dat we aan uw verwachingen hebben kunnen voldoen.
Heel erg bedankt voor uw lieve woorden over onze centrale ligging, 5-sterren bediening en ons NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen!

Arne Heuwekemijer - Hotel Directeur

Beoordeeld op 9 februari 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk Hotel met vriendelijke mensen vooral bij het ontbijt zoals jocelyn, Barbera, Rosanna, Marilin, Ebna, Ramzy, Greg, Maneewan, Maneewan, Nathali, Sanchez deze mensen laten je echt genieten van een heerlijk ontbijt. Bij aankomst bij hotel werden we door Beatrix, uitermate goed en super vriedelijk ontvangen. Ik zou dit hotel iedereen aanbevelen.
Last but not least iedereen van de receptie.

Super.

Bedankt

Datum van verblijf: februari 2020
ArneHeuwekemeijer, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Beste Meneer/Mevrouw,

Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het nemen van de tijd om een review voor ons te plaatsen op deze website.

Het team en ik zijn erg enthousiast over uw vriendelijke woorden over het personeel en het ontbijt.

Tevens zijn wij erg verheugd om te lezen dat u het NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky aanraadt aan anderen. Dit is het grootste compliment om te ontvangen!

Namens het gehele NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky kan ik u verzekeren dat het een eer zou zijn u terug te mogen verwelkomen in het hotel!

Beoordeeld op 5 februari 2020

Wat een heerlijk hotel om te verblijven! Absolute aanrader! Kamer was bij aankomst in het hotel (rond 12 uur) was de kamer al klaar. Tevens een upgrade van de kamer gekregen wat de beleving nog positiever maakte. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en de mogelijkheid om pas om 17.00 uur uit te checken.

Datum van verblijf: februari 2020
ArneHeuwekemeijer, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beste meneer/mevrouw Noordermeer,

Hartelijk dank voor uw prachtige recensie en voor het delen van uw ervaring op deze website.

Ik ben blij om te lezen dat u heeft genoten van de upgrade en dat we u een buitengewoon verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden!

U mag er zeker van zijn dat uw complimenten zullen worden gedeeld met de rest van het team.

Het zou ons een eer zijn u opnieuw te mogen verwelkomen. Mocht u een nieuwe boeking bij ons willen maken? We zijn meer dan blij om u te helpen.