Beoordeeld op 14 augustus 2019

Hotel en lokatie zijn prima kamer was schoon niet er groot maar meer als voldoen . parkeergarage is wat krap maar wel lekker kort bij .
en we konden de auto de volgende dag gewoon de hele dag laten staan .

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ArneHeuwekemeijer, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Beste gast,

We willen u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaringen hier op deze website.

Ik ben blij om te lezen dat u heeft genoten van onze locatie en dat we u een buitengewoon verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden!

U mag er zeker van zijn dat uw complimenten zullen worden gedeeld met de rest van het team.

Het zou ons een eer zijn u opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Uitstekend gelegen. Zeer sfeervol in hartje Amsterdam. Het Hotel uiterst gastvriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en prima kamers. De prijs kwaliteit is aan de hoge kant maar de locatie en stad maken het acceptabel.

Beste heer/mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review van uw recente verblijf in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky te plaatsen.

We zijn verheugd om te horen dat u heeft genoten van onze locatie, het ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel. We hebben uw ervaringen met onze collega's gedeeld; als zodanig is veel lof een fantastische beloning voor hun voortdurende en consistente inspanningen.

Het zou ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky!

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Op 11 augustus 2019 samen met mijn dochter het 'Modern Arabic Food Experience' event bezocht dat werd gehouden in de Wintertuin van het hotel.
Dit culinaire event is een samenwerking van de chefs van hotel Krasnapolsky en de Executive chef van Sheraton Dubai.
Bij binnenkomst vriendelijk verwelkomd en begeleid naar onze tafel voorzien van een persoonlijk naambord. Vooraf werd een glas goed gekoelde hibiscus mocktail geserveerd als aperitief. Aan tafel stonden gereed twee flessen water, bruisend en plat.
Dit culinaire event werd gepresenteerd in (koud en warm) buffetvorm waarbij de voorgerechten, hoofdgerechten en desserts de fusion kitchen vertegenwoordigen van de Arabische landen uit het Midden Oosten.
Zeer smaakvolle gerechten waarin de zo typerende kruiden en specerijen uit het Midden Oosten zijn verwerkt.
Mooie en smakelijke Arabische desserts elk professioneel gepresenteerd op dienbladen.
De chef uit Dubai is aan onze tafel geweest om zich voor te stellen en uitleg te geven over de gerechten en over het samenwerkingsverband tussen beide hotels.
Wij hebben genoten van deze culinaire reis door het Midden Oosten.
Keurig bedienend personeel dat leeg en vuil servies snel afruimt en flessen water aanvult.
Bij vertrek nog de complimenten overgebracht aan de chef.
Goed initiatief van hotel Krasnapolsky om dit event te houden.

Kamertip: Geen oordeel over de kamers ivm deelname aan culinaire event

Beste heer/mevrouw,

Wat een geweldige beoordeling, heel erg bedankt voor het delen van je ervaring! We zijn verheugd om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky.

We zijn ook erg blij om te horen dat u heeft genoten van het Modern Arabic Food Experience event.

Namens het hele team van NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky zijn wij vereerd u weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 juli 2019

Dit hotel is een moetje voor mensen die willen genieten van Amsterdam Centre, makkelijk loop baar naar kleine museums en gezellige zitjes. Het is dichtbij het Centrale station Amsterdam. Het ontbijt is de moeite waard

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ArneHeuwekemeijer, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Beste gast,

We willen je heel erg bedanken voor het delen van je ervaringen hier op deze website.

Ik ben blij te lezen dat je genoten hebt ... en dat we je een buitengewoon verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden!

U kunt er zeker van zijn dat uw complimenten worden gedeeld met de rest van het team.

Het zou ons een eer zijn u weer te mogen verwelkomen.

Arne Heuwekemeijer - Hoteldirecteur

Beoordeeld op 8 juli 2019

locatie was perfect, het was erg rustig in de kamer. Super ontbijt. Vriendelijk en uiterst behulpzaam personeel. Erg mooi hotel, zowel ontbijtruimte alsook de kamer, bar. Zeer goed en groot bed. Ook geen opmerkingen over de badkamer.

Datum van verblijf: juli 2019
ArneHeuwekemeijer, General Manager van NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2019

Dear Sir/Madam,

We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website.

I am happy to read that you enjoyed our location, the breakfast, the room and that we have been able to provide you with an extraordinary stay in Amsterdam!

Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team.

We would be honored to welcome you again.

With kind regards,