TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 18 december 2018 via mobiele applicatie

Zalige 2 nachten gehad (die veel te snel voorbij waren). Vriendelijk personeel, rustig gelegen en zeer propere kamers. S'avonds nog een lekkere burger gegeten in de bar. Ons zien ze hier zeker nog terug!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 19 november 2018

Voor de derde maal in evenveel jaren boekten wij drie nachtjes in dit rustig hotel aan de Singel. Toen wij dit aangaven aan de vriendelijke receptioniste werd onmiddellijk gereageerd dat het ontbijt dan aangeboden werd door de Directie.
De lounge straalde een sfeer van rust uit. De gasten konden gratis genieten van koffie, thee en eigengemaakte frisdranken. Ook waren er diverse schalen met lekkers.
Wij werden naar onze kamer begeleid en kregen heel wat informatie. De kamer was voldoende ruim en gaf uitzicht op een binnentuintje. De badkamer, met ligbad had alles . Het ontbijt was iedere ochtend zeer lekker. De jus werd ter plekke gemaakt en de broodjes werden regelmatig aangevuld.
Dit hotel zullen wij bij volgend bezoek zeker opnieuw boeken. Dank ook aan het voltallig personeel, van kamermeisje tot receptioniste.

Kamertip: Wij hadden telkens een kamer aan de achterzijde van het gebouw : dus zeker rustig.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, we waren er op 1 januari alles was nog in kerstsfeer.
In de lobby stonden schalen met lekkers en koffie en thee.
Kamer super netjes, mooie kleine badkamer met prachtige badprodukten van Occitane.
De housekeeper dame was zo vriendelijk om mijn kleindochter iets te geven.
Ontbijt was prima voor die prijs. Heel aardig personeel, we hebben genoten.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben afgelopen weekend hier 1 nacht geslapen. De sfeer in het hotel is fantastisch. Het ziet er werkelijk prachtig en chique uit. Onze slaapkamer zag er ook goed uit en was groot genoeg voor ons 4 (4 persoonskamer). De badkamer daar integer was dan wel iets aan de kleine kant. Verder was de kamer mooi gedecoreerd en hadden uitzicht op de straat. Alleen jammer dat de tv het niet deed (geen zenders)
Elk personeelslid is erg vriendelijk en hartelijk. Je voelt je welkom
De koffie en gebakfacaliteiten in de lobby zijn ook erg prettig. Het ontbijt was ook prima. Zeker een aanrader als je in het midden van het centrum wilt zitten en je echt wilt genieten..

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 20 januari 2018

super room, super staff, feeling like Cinderella.... Mooi verblijf voor mensen die van de *oude* stijl houden... Super goed ontvangen, enkel moeilijk te bereiken maar dat was NIET de fout van het hotel. EEN AANRADER !!!

Datum van verblijf: januari 2018