13 personen bekijken dit hotel
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 30 september 2023

Hele fijne plek midden in Amsterdam, heerlijke bedden en we kregen het tuinhuis bij een upgrate. Kwamen om te werken, bleken de heaters het niet te doen. Het personeel wat er was deed hun best maar niks lukte. De barman Marios deed vooral alle moeite maar 't mocht niet baten. Deze man heeft het verdere verblijf heel aangenaam gemaakt met z'n snelle service en z'n vriendelijkheid..

Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Annemieke Dassen - Klaasen, General Manager van The Toren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2023

Het is geweldig om te horen dat ons tuinhuisje en de service van Marios zo naar uw zin waren tijdens uw verblijf! Wij zullen uw 5 sterren review hier op tripadvisor met trots delen met ons team.

We hopen natuurlijk van harte dat we uw in de toekomst nog eens welkom mogen heten in The Toren Hotel.

Met warme groet,

Beoordeeld op 3 juli 2023

Een heel erg mooi Hotel, prachtig interieur en erg vriendelijke bediening. Een klein binnenhofje, dus erg rustig voor een goede nachtrust. Valet parking met erg snelle service. Ons had het uitstekend bevallen.

Datum van verblijf: juni 2023
Annemieke Dassen - Klaasen, Verkoop van The Toren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2023

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij The Toren Hotel . Het is super om te horen dat de locatie, ons service level en de hotelkamer zo naar uw zin waren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer eens welkom heten.

Beoordeeld op 8 maart 2023 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel. Super attent personeel waar niets teveel voor is. Vanaf het moment dat je aankomt tot aan het moment dat je helaas moet uitchecken. Op de kamer lag een welkomstkaartje met een flesje bubbels ter ere van ons jubileum. Wij zullen ons volgende jubileum zeker weer bij The Toren gaan vieren. Een absolute aanrader voor iedereen die in Amsterdam wilt overnachten.!

Kamertip: Diner in het hotel, dit wordt keurig verzorgd door naastgelegen restaurant Black & Blue
Datum van verblijf: februari 2023
Annemieke Dassen - Klaasen, Verkoop van The Toren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2023

Hartelijk dank voor deze fantasische 5 sterren review, fijn te lezen dat u van begin tot eind van ons heeft genoten.
Wij kijken er naar uit u bij uw volgende jubiluem weer te mogen verwelkomen!!
Met warme groet,
Annemieke Dassen - Klaasne

Beoordeeld op 25 februari 2023

Heerlijk warme hotel bar, gezellig om een avondje te relaxen en nieuwe mensen te leren kennen. Heerlijke dranken en smaken. Door de expertise van de barman onwijs genoten van alle exotische cocktails. De bar man Marios kent alle aspecten rondom drank.

Datum van verblijf: februari 2023
Annemieke Dassen - Klaasen, Verkoop van The Toren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2023

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van Marios zijn cocktails! Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in Amsterdam!

Beoordeeld op 25 februari 2023 via mobiele applicatie

Genoten van de bar, zeer aardige barman (Marios) met een heerlijk signature cocktail.
Komen hier zeker terug. Was op het moment van aanwezigheid redelijk rustig maar kan voorstellen dat het des te gezelliger is wanneer het drukker is.
De ruimte heeft een historie maar is modern ingericht.

Datum van verblijf: februari 2023

Super dat jullie zo genoten hebben van Marios zijn signature cocktails! Hopelijk mogen wij jullie snel weer verwelkomen in onze lounge bar.