TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 augustus 2019

Ligt aan de leuke/ mooie kant van Amsterdam. Hadden fietsen te huur om met gezin op uitstap te gaan. Ligt niet vee van musea en de leuke Cornelis Schuitstraat. Ik kwam reeds jaren voor professionele redenen. Nu kwal k met familie. Zeer bevallen en conciërge/portier Giulio is top!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
MGhebresselasie, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Dear Owen T,

We would like to thank you very much for taking the time to leave a review of our hotel on TripAdvisor.
I am delighted to read that you enjoyed your stay at Hilton Amsterdam and keep returning to us. Thank you for mentioning our location- it is indeed a peaceful neighborhood and pretty close to the famous Amsterdam landmarks. Your kind words have been shared with the whole Team.

Beoordeeld op 18 juli 2019

Goed verblijf gehad in het Hilton! Top personeel en goede service. Precies wat je mag verwachten. Gratis late check-out aangeboden gekregen tot 18:00 wat altijd super fijn is al je de dag van uitchecken ook nog veel bezig bent.

Goed, lekker en uitgebreid ontbijt wat zeker de moeite waard is.

Locatie is verder super!

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
MGhebresselasie, Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2019

Dear Armando,

It is a pleasure to read you enjoyed your stay with us. Great that you had some extra time to enjoy our hotel due to the late check out. Thank you for your positive feedback with regards to our breakfast. If you still have any remarks about your stay, you can always contact me via AMSHI_operations@hilton.com to provide feedback on how we can make your next stay with us a 5* experience.

Beoordeeld op 15 juli 2019

Wij verbleven een nachtje in het Hilton Amsterdam, aten ons diner bij Roberto’s en dronken een lekker wijntje in de bar.
De kamer had een canal view met een uitzicht over Amsterdam. Mooie kamer met lekker breed bed en prima badkamer.
Ook een fohn aanwezig op de kamer wat erg fijn is.

Datum van verblijf: juli 2019
MGhebresselasie, Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Dear Francine,

It is a pleasure to read you enjoyed your stay with us. Thank you for experiencing our dining outlets, I am very glad that you enjoyed traditional Italian gastronomy at Roberto's and drinks at the Half Moon Lounge. Thank you for your positive feedback with regards to our newly refreshed rooms.

Beoordeeld op 23 mei 2019

Geweldig hotel met alle faciliteiten aanwezig. Heel erg vriendelijk personeel en alles is zeer netjes. Je verwacht een oud hotel maar het is heel erg modern. De bar en het restaurant waren ook uitstekend.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
RobertoPayer, General Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw 4 sterren review op TripAdvisor. Het is ons een genoegen om te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten. Uw complimenten over ons Team worden zeer gewaardeerd.
Wij kijken er naar uit om u op nieuw te mogen verwelkomen in Hilton Amsterdam.

Hotel Manager Hilton Amsterdam

Beoordeeld op 21 mei 2019

Isabella Frangianne was erg gastvrij wanneer ik aan haar vroeg een extra dienst te verlenen. Pagina's uitprinten voor een sollicitatiegesprek was niets te veel gevraagd. Super tevreden, bedankt! Ook de rest van het FO team mijn complimenten.

Datum van verblijf: mei 2019
MGhebresselasie, Manager van Hilton Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw 5 sterren review op TripAdvisor. Het is ons een genoegen om te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten. Uw complimenten over Isabella en ons Front Office Team worden zeer gewaardeerd.
Wij kijken er naar uit om u op nieuw te mogen verwelkomen in Hilton Amsterdam.