“Dagje met de vrouw ”

Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, knus en vriendelijke bediening. Het eten is lekker een echte aanrader. Het is makkelijk te berijken met de auto parkeren doe je aan de grachten en is het te voet maar een stukje door de Amsterdamse straten.

Datum van bezoek: augustus 2020

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg spontane en vriendelijke bediening met name van pieter.
Wc, erg mooi en schoon uitstekende kwaliteit

Datum van bezoek: augustus 2020
23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg lekker en gezellig. Dikke T-bone medium rare, gepofte aardappel en verse authentieke Chimchurries Salsa, alles erop en d’r aan. Topper!

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Peter,

We hebben echt genoten van het eten! Het was lekker mals. U was zeer gastvrij en we kwamen niets te kort.

Datum van bezoek: juli 2020
AlexAmigo5, Eigenaar van Amigo Argentijns Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Super leuk om te lezen!

bedankt voor jullie reactie.

15 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar zal ik beginnen.
Eerst en vooral hebben we ons laten leiden door de recensies op tripadvisor. Dit is altijd al een wijze raadgever geweest. Maar in dit geval is het onbegrijpelijk dat deze plaats al jaren een hoge score krijgt. Ik verklaar me nader:
- zeer onvriendelijke totaal ongeïnteresseerde ober
- etensresten op de grond onder onze tafel
- slechte rode huiswijn - geen andere wijnen te verkrijgen per glas
- er wordt niet gevraagd naar de cuisson van het vlees. Verschrikkelijk is het om dan vast te stellen dat de entrecote verschrompeld, volledig doorbakken en smakeloos op tafel wordt gepresenteerd. Het is nog maar de vraag of dit klompje daadwerkelijk 200gr was. De lendebiefstuk zag er wel beter uit en was ook beter gebakken.
- aardappel in de vel en de frietjes waren lekker
- slaatje was.... en simpel slaatje met niets op of aan
- tafel werd niet afgeruimd. Dan maar de rekening gevraagd.
- bij verlaten restaurant een fijne avond gewenst waarop ober zelfs niet de moeite nam om te reageren. We waren nochtans de enige klanten.

Alles wat een restaurant niet moet hebben.
Slecht eten en slechte bediening

Hi Coco,

wij vinden het erg jammer dat jullie het zo hebben ervaren. Wij zouden dit graag willen goed maken.

daarnaast willen wij graag weten op welke dag/tijdstip jullie bij ons waren? Zodat wij kunnen achterhalen wie er toen werkzaam waren.
wellicht kunt u dit naar ons mailen. rozengracht@amigogrill.nl

Reizigers die Amigo Argentijns Restaurant bekeken, bekeken ook

In Amigo Argentijns Restaurant geweest? Deel je ervaringen!