“Goede sfeer, prima eten!”
Beoordeling van Restaurant Olijfje

Geclassificeerd als nr. 25 van 4.452 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Bij Olijfje wacht de liefhebbers van mals vlees, verse vis en overheerlijke wijnen een warme en typische mediterraan gastvrijheid. Tevens kunt u genieten van onze ijskoude Spaanse bier “Mahou” van de tap.Restaurant Olijfje is niet zomaar een restaurant of tapasbar, maar een complete en onvergetelijke beleving in een sfeervolle ambiance. Bij Olijfje wordt de gast nog in de watten gelegd. Terwijl de chefkok de door u gekozen gerechten klaarmaakt op een echte houtskoolgrill en u culinair verrast, kunt u genieten van onze overheerlijke zelfgemaakte Tapas en Mezes. Spaanse Tapas en de humus, tzatziki, bladerdeegrolletjes met Turkse feta kaas, de Griekse dolmas en de gepanneerde gamba’s zullen uw tong strelen.
15 maart 2020 beoordeeld

Gelukkig hadden we gereserveerd, anders hadden we geen tafel gehad of enige tijd moeten wachten.
We werden hartelijk ontvangen, de eigenaar heeft de humor van Najib Amhali, we hebben ontzettend gelachen. Maar hij (en trouwens ook de andere personeelsleden) verstaat zijn vak, tussen de grapjes door wordt er met regelmaat even gevraagd of alles naar wens is. De sfeer is goed, er zitten veel locals. En grotere groepen, daar hebben wij overigens geen last van gehad.
We hebben uitstekend gegeten, we hadden het tapasplateau voor 2 personen. Heerlijk vers, goede smaken, hier en daar wat Turkse/Griekse invloeden. Heerlijk! Het was meer dan voldoende. We besloten daarom geen toetje te nemen maar koffie. Kregen toch van de eigenaar een schaaltje verrukkelijke chocolademousse, "van het huis". Waar heb je dit nog?
Bij vertrek een ferme handdruk (dat mocht toen nog :) ) en hartelijk dank dat we Olijfje met een bezoek hadden vereerd.
Ik heb plechtig beloofd een zeer positief commentaar op Tripadvisor achter te laten. Bij deze!!!

8 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten met een grote groep van 13 man. Je krijgt veel en de kwaliteit is goed. Knus restaurant met gemoedelijke sfeer, wat waarschijnlijk onder andere komt door het personeel dat zo vriendelijk is. Ik kom hier zeker weten terug!

Datum van bezoek: maart 2020
2 maart 2020 beoordeeld

Na jaren ben ik in januari weer terug geweest bij Olijfje, na dit bezoek heb ik gelijk een nieuwe reservering gemaakt voor in februari. Dit keer om met familie/vrienden te genieten van een verjaardagsetentje. Mijn zoon was de eerste keer al verkocht en ook hij is van mening dat dit restaurant 5 sterren zou moeten krijgen. Wat een goede service, warme en vriendelijke mensen en uiteraard de gerechten die voorbij komen.

En topervaring die je niet wilt missen.

1 maart 2020 beoordeeld

Héél lekker eten! Zeer vriendelijke bediening!
Zeker een aanrader!
Leuke extra: Je krijgt heel wat lekkers als aperitief en bij je koffie of thee.

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eettentje met leuke bediening!
Gezellige sfeer, goed eten voor een betaalbare prijs!
Je voelt je gelijk thuis!

Reizigers die Restaurant Olijfje bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Olijfje geweest? Deel je ervaringen!