“Italië in Amsterdam”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
15 maart 2020 beoordeeld

Ga lekker zitten, bestel een wijntje en laat maar komen! UITSTEKEND eten. Nergens buiten Italië eet je zo lekker Italiaans.

Datum van bezoek: februari 2020

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier vaker net zoals gisteren op Valentijnsdag. De bediening is super alert en gastvrij. Bij het afrekenen kregen de dames een rode roos! Wat een leuke afsluiting van de avond

Datum van bezoek: februari 2020
20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super goed restaurant!!! Alles was top, de voorgerechten en hoofdgerechten en het dessert alles was even lekker en vers. Voor de bediening en de kok een dikke 10. We komen hier snel terug

Datum van bezoek: december 2019
15 oktober 2019 beoordeeld

Afgelopen week heb ik hier heerlijk gegeten met wat vrienden. De sfeer is gezellig en het personeel is vriendelijk, dus zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019
10 oktober 2019 beoordeeld

Het eten was zoals gewoonlijk lekker. De pasta kwam snel na mijn bestelling en smaakte héérlijk! Ik zal hier zeker weer komen!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurante Savini bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurante Savini geweest? Deel je ervaringen!