5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 143
TravelocityUS$ 143
PricelineUS$ 127
Beoordeeld op 25 mei 2022 via mobiele applicatie

Schone kamer, elke dagen verse badlakens. Schone handdoeken, glimmende badkamer.
Receptie was het hele verblijf aanwezig, altijd paraat om ons te helpen. Iedereen daar is aardig gastvrij en echt aardig.
Ontbijt was ook perfect. Goede professionele service. Wij mochten ook alles wat wij wilden bestellen. Gebakken ei , brood...

Uiteindelijk, vijf sterren hotel, best wel centraal makkelijk te bereiken.

Zeer aanbevolen.

Beoordeeld op 23 mei 2022

Prima kamer, prima voorzieningen. Ontbijt pas vanaf 07u30.. alternatief ontbijtpakketje is geen 17 euro waard. Die 17 euro zou ik in je zak houden en fijn uitgeven bij een starbucks of lokale bakker (bij parkeergarage Oostpoort).

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 mei 2022

Prachtige locatie en gebouw, aangename geur bij binnenkomst en werden meteen vriendelijk geholpen. Kamer was mooi en hebben heerlijk geslapen. Als er een op of aanmerking gedaan moet worden: spiegel badkamer was niet goed schoongemaakt en het snijwerk van groenten en fruit ontbijt was slordig. Dat zouden de puntjes op de i zijn geweest. Verder super hotel, personeel, locatie en verblijf!

Beoordeeld op 13 mei 2022

Een fijn hotel in een historisch pand met een rustige ligging. Parkeren in de buurt mogelijk. Heb hier al meerdere keren geslapen zal zeker nog eens terugkeren. Absoluut de moeite waard om te verblijven tijdens een bezoek aan Amsterdam!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 mei 2022

Prima verblijf gehad, een aanrader voor stellen, gezinnen en zaken overnachting!
Mooi centrale plek met trein station op loopafstand dichtbij.
Vriendelijk personeel en lekker eten en drinken.
Parkeergarage op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2022
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2022

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your experiences with us.

We are happy to read that you enjoyed our services, breakfast and location at The Manor Amsterdam.

We are all looking forward to welcome you here again!
Kind regards,

Angela