4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 145
TravelocityUS$ 145
Agoda.comUS$ 177
Beoordeeld op 15 mei 2022

Prachtige locatie en gebouw, aangename geur bij binnenkomst en werden meteen vriendelijk geholpen. Kamer was mooi en hebben heerlijk geslapen. Als er een op of aanmerking gedaan moet worden: spiegel badkamer was niet goed schoongemaakt en het snijwerk van groenten en fruit ontbijt was slordig. Dat zouden de puntjes op de i zijn geweest. Verder super hotel, personeel, locatie en verblijf!

Beoordeeld op 13 mei 2022

Een fijn hotel in een historisch pand met een rustige ligging. Parkeren in de buurt mogelijk. Heb hier al meerdere keren geslapen zal zeker nog eens terugkeren. Absoluut de moeite waard om te verblijven tijdens een bezoek aan Amsterdam!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 mei 2022

Prima verblijf gehad, een aanrader voor stellen, gezinnen en zaken overnachting!
Mooi centrale plek met trein station op loopafstand dichtbij.
Vriendelijk personeel en lekker eten en drinken.
Parkeergarage op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2022
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2022

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your experiences with us.

We are happy to read that you enjoyed our services, breakfast and location at The Manor Amsterdam.

We are all looking forward to welcome you here again!
Kind regards,

Angela
The Manor Reception

Beoordeeld op 24 april 2022

The Manor is een prachtig hotel van de buitenkant. Van binnen zie je dat minder goed terug. Het hotel is goed maar niet heel bijzonder. De kamers zijn ruim en goed. Bij aankomst kreeg ik de rekening voor de kamer, terwijl deze al betaald was. Dat werd gelukkig wel snel opgelost. De Amsterdamse kruisjes zijn in overvloed terug te vinden in het hotel. Wij hadden een kamer aan de tuinkant. Daar was het heerlijk rustig! De locatie is op zich prima. De tramhalte is voor de deur en treinstation Muiderpoort op een paar minuten lopen. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker! Ik was als moeder alleen met mijn dochter op stap. We hebben een aangenaam verblijf gehad!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 23 april 2022

Prachtig hotel met een mooie geschiedenis. Centraal gelegen. Mooie kamers met keuze uit verschillende hoofdkussens. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de verjaardag van mijn man stond er een fles wijn op de kamer met een felicitaties namens het team en ballonnen op het bed.

Datum van verblijf: april 2022