4 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 143
PricelineUS$ 129
travelup.comUS$ 145
Beoordeeld op 13 mei 2022

Een fijn hotel in een historisch pand met een rustige ligging. Parkeren in de buurt mogelijk. Heb hier al meerdere keren geslapen zal zeker nog eens terugkeren. Absoluut de moeite waard om te verblijven tijdens een bezoek aan Amsterdam!

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 mei 2022

Prima verblijf gehad, een aanrader voor stellen, gezinnen en zaken overnachting!
Mooi centrale plek met trein station op loopafstand dichtbij.
Vriendelijk personeel en lekker eten en drinken.
Parkeergarage op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2022
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2022

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your experiences with us.

We are happy to read that you enjoyed our services, breakfast and location at The Manor Amsterdam.

We are all looking forward to welcome you here again!
Kind regards,

Angela
The Manor Reception

Beoordeeld op 24 april 2022

The Manor is een prachtig hotel van de buitenkant. Van binnen zie je dat minder goed terug. Het hotel is goed maar niet heel bijzonder. De kamers zijn ruim en goed. Bij aankomst kreeg ik de rekening voor de kamer, terwijl deze al betaald was. Dat werd gelukkig wel snel opgelost. De Amsterdamse kruisjes zijn in overvloed terug te vinden in het hotel. Wij hadden een kamer aan de tuinkant. Daar was het heerlijk rustig! De locatie is op zich prima. De tramhalte is voor de deur en treinstation Muiderpoort op een paar minuten lopen. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker! Ik was als moeder alleen met mijn dochter op stap. We hebben een aangenaam verblijf gehad!

Beoordeeld op 23 april 2022

Prachtig hotel met een mooie geschiedenis. Centraal gelegen. Mooie kamers met keuze uit verschillende hoofdkussens. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor de verjaardag van mijn man stond er een fles wijn op de kamer met een felicitaties namens het team en ballonnen op het bed.

Beoordeeld op 21 april 2022

alles was goed: bed, douche, tv en de sfeer. Behalve dat het wat te warm was op de kamer ook toen we het raam open hadden. De fietsen waren prima en ook vonden we het fijn dat we onze bagage konden achterlaten op de dag van vertrek zodat we nog konden fietsen.