3 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 212
TravelocityUS$ 212
TraveluroUS$ 218
Beoordeeld op 23 december 2021

De locatie is top, alles op loopafstand waaronder eetgelegenheden, de trein en het oosterpark. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en ondanks dat het hotel zich in het drukke Amsterdam bevindt, merk je in de kamer niks van het geluid wat superfijn is om te slapen. Top ervaring!

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2022

Beste Jetske,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het hotel, personeel en de kamer heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

We zullen uw beoordeling delen met ons team.

Wij verwelkomen u graag snel terug!

Receptie

Beoordeeld op 10 december 2021 via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel, prettige service. We zijn warm onthaald. De kamer was zeer netjes met een fijn bed en mooie badkamer. Wij kunnen dit hotel zeker aanraden en zullen dit hotel ook zeker weer overwegen.

Datum van verblijf: december 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2021

Beste Ronner97,

Allereerst willen wij u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen voor het achter laten van een beoordeling op deze website.

Het team en ik voelen ons nederig door uw vriendelijke woorden over de netheid van de kamer. Ik zal ervoor zorgen dat uw complimenten met de rest van het team gedeeld worden, voor wie het een plezier was om u te helpen tijdens uw verblijf.

met vriendelijke groet,
Nicole Lagas – General Manager

Beoordeeld op 30 november 2021

We hebben echt genoten. Prachtige kamer, heerlijk bed en het ontbijt laat niks te wensen over. Zeker een aanrader!
Het enige gemis is een badjas op de kamer maar wij komen zeker een keer terug. Je bent zo in het centrum vanaf het hotel met de tram wat wij ook heel fijn vinden.

Datum van verblijf: november 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2021

Dear Ilona,

We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed the staff and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam! Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team. We would be honored to welcome you again.

With kind regards, Nicole Lagas – General Manager

Beoordeeld op 7 november 2021

Voor derde keer in dit hotel, eerste keer familiekamer. Wederom prima bevallen, fijne stille kamer met prettige indeling. Vriendelijk behulpzaam personeel, fijn dat de auto op dag vertrek tot 16 uur mocht blijven staan.

Datum van verblijf: november 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste FamMeister,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van van uw verblijf heeft genoten en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

We zullen uw beoordeling delen met ons team.

Wij verwelkomen u graag snel terug!

Jill - Receptie

Beoordeeld op 5 november 2021 via mobiele applicatie

We besloten enkele dagen Amsterdam hier door te brengen met ons gezin in een gezinssuite. De kinderen sliepen op een uitgeplooide bank maar dat lag goed. Verder alles heel verzorgd, ook lekker ontbijt al had ik meer Nederlandse toetsen verwacht,( waar was die melk?) het doelpubliek is duidelijk heel internationaal want verschillende personeelsleden verstonden geen Nederlands.

Beste 943marjand,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Uw feedback betreffende het ontbijt geeft ons inzicht in onze gasten hun gedachtes en helpt ons om onze diensten en service verder te blijven verbeteren. Onze excuses als u hierdoor ongemak heeft ervaren.

We zullen uw beoordeling met ons team delen.

Namens al het personeel van The Manor Amsterdam, hopen wij u graag in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

Jill
The Manor Amsterdam - Receptie