5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 149
travelup.comUS$ 171
Agoda.comUS$ 203
Beoordeeld op 30 november 2021

We hebben echt genoten. Prachtige kamer, heerlijk bed en het ontbijt laat niks te wensen over. Zeker een aanrader!
Het enige gemis is een badjas op de kamer maar wij komen zeker een keer terug. Je bent zo in het centrum vanaf het hotel met de tram wat wij ook heel fijn vinden.

Datum van verblijf: november 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2021

Dear Ilona,

We would like to thank you very much for sharing your experience here on this website. I am happy to read that you enjoyed the staff and that we have been able to provide you with a great stay in Amsterdam! Please rest assured that your compliments will be shared with the rest of the team. We would be honored to welcome you again.

With kind regards, Nicole Lagas – General Manager

Beoordeeld op 7 november 2021

Voor derde keer in dit hotel, eerste keer familiekamer. Wederom prima bevallen, fijne stille kamer met prettige indeling. Vriendelijk behulpzaam personeel, fijn dat de auto op dag vertrek tot 16 uur mocht blijven staan.

Datum van verblijf: november 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste FamMeister,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van van uw verblijf heeft genoten en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Jill - Receptie

Beoordeeld op 5 november 2021 via mobiele applicatie

We besloten enkele dagen Amsterdam hier door te brengen met ons gezin in een gezinssuite. De kinderen sliepen op een uitgeplooide bank maar dat lag goed. Verder alles heel verzorgd, ook lekker ontbijt al had ik meer Nederlandse toetsen verwacht,( waar was die melk?) het doelpubliek is duidelijk heel internationaal want verschillende personeelsleden verstonden geen Nederlands.

Beste 943marjand,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Uw feedback betreffende het ontbijt geeft ons inzicht in onze gasten hun gedachtes en helpt ons om onze diensten en service verder te blijven verbeteren. Onze excuses als u hierdoor ongemak heeft ervaren.

We zullen uw beoordeling met ons team delen.

Namens al het personeel van The Manor Amsterdam, hopen wij u graag in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

Jill
The Manor Amsterdam - Receptie

Beoordeeld op 1 november 2021

Mooie kamer op de begane grond, met alles er op en eraan, alleen een haakje voor de jas (zeker nu het regende) zou fijn zijn. In de kast drogen jassen dan niet zo fijn. Maar voor de rest voortreffelijk verblijf gehad! Het gehele hotel in Amsterdamse sferen is zo gaaf gedaan! Fijn dat er een koelkast is en koffie/thee.

Datum van verblijf: oktober 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste Wilma,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de kamer heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

... - Receptie

Beoordeeld op 31 oktober 2021

Zeker een aanrader. Zeer vriendelijke en efficiënte receptie. Ontbijt laat niets te wensen over. Het hotel is vlak bij het Muiderpoortstation. Vlak bij de Dappermarkt. Vlakbij leuke restaurants zoals de biertuin . Tegenover een prachtig park. Enz enz

Datum van verblijf: oktober 2021

Beste Bert,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Nicole Lagas