Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 104
TravelocityUS$ 104
eDreamsUS$ 105
Beoordeeld op 5 november 2021 via mobiele applicatie

We besloten enkele dagen Amsterdam hier door te brengen met ons gezin in een gezinssuite. De kinderen sliepen op een uitgeplooide bank maar dat lag goed. Verder alles heel verzorgd, ook lekker ontbijt al had ik meer Nederlandse toetsen verwacht,( waar was die melk?) het doelpubliek is duidelijk heel internationaal want verschillende personeelsleden verstonden geen Nederlands.

Datum van verblijf: november 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beste 943marjand,

Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Uw feedback betreffende het ontbijt geeft ons inzicht in onze gasten hun gedachtes en helpt ons om onze diensten en service verder te blijven verbeteren. Onze excuses als u hierdoor ongemak heeft ervaren.

We zullen uw beoordeling met ons team delen.

Namens al het personeel van The Manor Amsterdam, hopen wij u graag in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

Jill
The Manor Amsterdam - Receptie

Beoordeeld op 1 november 2021

Mooie kamer op de begane grond, met alles er op en eraan, alleen een haakje voor de jas (zeker nu het regende) zou fijn zijn. In de kast drogen jassen dan niet zo fijn. Maar voor de rest voortreffelijk verblijf gehad! Het gehele hotel in Amsterdamse sferen is zo gaaf gedaan! Fijn dat er een koelkast is en koffie/thee.

Datum van verblijf: oktober 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste Wilma,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de kamer heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

... - Receptie

Beoordeeld op 31 oktober 2021

Zeker een aanrader. Zeer vriendelijke en efficiënte receptie. Ontbijt laat niets te wensen over. Het hotel is vlak bij het Muiderpoortstation. Vlak bij de Dappermarkt. Vlakbij leuke restaurants zoals de biertuin . Tegenover een prachtig park. Enz enz

Beste Bert,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Beoordeeld op 22 oktober 2021

Prijs kwaliteit is heel goed.
Lekker geslapen. Mooi hotel. Goede lokatie. Geen parkeerplek, met openbaar vervoer is beter, om de hoek is het station. Gelegen op loopafstand van restaurants en bus. Aardig personeel.

Beste Miriam,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het hotel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Beoordeeld op 22 oktober 2021

Dit is een fijn hotel met een ruime kamer. De locatie is prima, dicht bij winkelcentrum en station. Gastvrij en attent personeel en een heerlijk ontbijt. Goede wifi (ook voor videobellen) en fijne werkplek op de kamer.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste Aafke,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de kamer, het centrum en het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.