5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 212
PricelineUS$ 193
TraveluroUS$ 218
Beoordeeld op 31 oktober 2021

Zeker een aanrader. Zeer vriendelijke en efficiënte receptie. Ontbijt laat niets te wensen over. Het hotel is vlak bij het Muiderpoortstation. Vlak bij de Dappermarkt. Vlakbij leuke restaurants zoals de biertuin . Tegenover een prachtig park. Enz enz

Datum van verblijf: oktober 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste Bert,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Beoordeeld op 22 oktober 2021

Prijs kwaliteit is heel goed.
Lekker geslapen. Mooi hotel. Goede lokatie. Geen parkeerplek, met openbaar vervoer is beter, om de hoek is het station. Gelegen op loopafstand van restaurants en bus. Aardig personeel.

Beste Miriam,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het hotel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Beoordeeld op 22 oktober 2021

Dit is een fijn hotel met een ruime kamer. De locatie is prima, dicht bij winkelcentrum en station. Gastvrij en attent personeel en een heerlijk ontbijt. Goede wifi (ook voor videobellen) en fijne werkplek op de kamer.

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste Aafke,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de kamer, het centrum en het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Beoordeeld op 21 oktober 2021

Prima kamer. Maar door lawaai van de tram, auto’s, volgende keer een kamer aan de achterkant. De kamer op zich was prima, schoon en goed ingericht. Een goed bed. Alleen vanwege het lawaai heel slecht geslapen.

Beste gast,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de kamer heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Beoordeeld op 18 oktober 2021

Top hotel op een goede locatie. Leuke restaurants in de buurt. Mooie kamer en vriendelijk personeel. Fietsverhuur mogelijk en tram voor de deur. Ontbijt bedient aan tafel met beperkt buffet (mag iets uitgebreider).

Beste gast,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de kamer en het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.