5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
Hotels.comUS$ 212
PricelineUS$ 193
TraveluroUS$ 218
Beoordeeld op 18 oktober 2021

Top hotel op een goede locatie. Leuke restaurants in de buurt. Mooie kamer en vriendelijk personeel. Fietsverhuur mogelijk en tram voor de deur. Ontbijt bedient aan tafel met beperkt buffet (mag iets uitgebreider).

Datum van verblijf: oktober 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2021

Beste gast,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de kamer en het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Nicole Lagas

Beoordeeld op 12 oktober 2021

Top hotel op een geweldige locatie. Artis en Tropenmuseum op loop afstand. Leuke restaurants in de buurt. Mooie kamers en heerlijke bedden. Fijn personeel. Ontbijt verliep een beetje rommelig. Tram stopt bijna voor de deur.

Datum van verblijf: oktober 2021
Nicole Lagas, General Manager van The Manor Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2021

Beste Lique,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

Beoordeeld op 6 oktober 2021 via mobiele applicatie

Hotel met karakter. Met de auto goed te bereiken en een parkeer garage op loopafstand. Ondanks de drukke straat kamers erg stil als je het raam dicht doet.
Bedden waren goed. Kamer en badkamer konden wel iets schoner. Vrij stoffig.
Ontbijt niet geprobeerd. Bij de bakkerij om de hoek ontbeten.
Ligging is prima, zo met de tram in het centrum.

Beste Anne,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van de bedden en de ligging heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

... - Receptie

Beoordeeld op 4 oktober 2021

Echt een top hotel. Was een erg goed ontbijtje, enorm fijne en vriendelijke medewerkers en een tram die lekker dichtbij zat. Met een kwartiertje zat je in de stad. Wij zijn fan en we komen zeker nog eens terug!

Beste Gast,

Graag bedanken wij u voor het achterlaten van een review op deze website.

Wat fijn om te horen dat u van het ontbijt en het personeel heeft genoten tijdens uw verblijf en dat wij u een prettig verblijf in Amsterdam hebben kunnen bieden.

... - Receptie

Beoordeeld op 30 september 2021

Best ok. Er vriendelijke ontvangst, keurige ruime kamer, voldoende uitgebreid ontbijt dat iets chaotisch verliep omwille van de coronamaatregelen. Goed bereikbaarheid met de wagen vanuit Amsterdam, Vlotte verbinding naar het centrum. Soepel parkeergelegenheid. Zeker geschikt.

Datum van verblijf: september 2021